اخباراخبار موتورسیکلت

هوندا هورنت 2.0 در پنج رنگ عرضه می‌شود

اخبار خودرو

کمپانی هوندا اخیرا نسخه بروز شده موتورسیکلت نسخه Repsol را در هند عرضه کرده است. گفته شده که این مدل در پنج رنگ ارائه می‌شود و قرار است با قیمت 1.39 میلیون روپیه به بازار بیاید.

هوندا هورنت 2.0 Repsol Edition به گزینه‌های رنگ‌بندی جدیدی مجهز شده که شامل ترکیبی از سفید و نارنجی، خاکستری متالیک، آبی متالیک، قرمز و مشکی هستند.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

مشخصات فنی هوندا هورنت 2.0

این مدل دارای انجینی 184 سی سی است که قدرت 17.03 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه و گشتاور 16.1 نیوتن متر در 6000 دور در دقیقه را تولید می‌کند. گیربکس پنج سرعته نیز در آن قدرت انجین را به چرخ عقب منتقل می کند. رینگ‌های آلیاژی آن در اندازه 17 اینچی ساخته شده‌اند و ترمز دیسکی آن نیز به خوبی عمل می‌کند.

هوندا هورنت 2.0 Repsol Edition

هوندا هورنت 2.0 در ابعاد 2047 میلی متر طول، 783 میلی متر عرض و 1064 میلی متر ارتفاع ساخته شده است. فاصله بین دو محور آن نیز به اندازه 1355 میلی متر و فاصله از زمین موتور 167 میلی متر خواهد بود. طول صندلی 590 میلی متر است. وزن این موتورسیکلت 142 کیلوگرم بوده، این در حالی است که باک آن می‌تواند 12 لیتر بنزین را در خود جای دهد.

هورنت 2.0 به ویژگی‌هایی همچون چراغ‌های LED، صفحه کیلومتر LCD، تنظیم روشنایی پنج مرحله‌ای و کلاچ کمکی مجهز شده است. صفحه کیلومتر دیجیتالی LCD نیز امکاناتی نظیر نمایشگر موقعیت دنده، ولت متر باتری و زمان سرویس را برای راکب به نمایش می‌گذارد. سایر امکانات هورنت عبارت است از:

  • کلید قطع کن
  • اگزوز صدا خفه کن کوتاه
  • صندلی‌های بسیار راحت برای دو سرنشین
  • لاستیک‌های بدون تیوب.

گفته می‌شود که این موتور به عنوان رقیبی TVS آپاچی RTR 160 4V و هیرو Xtreme 160 R شناخته می‌شود. هوندا اظهار دارد که در آینده اطلاعات بیشتری از این موتور منتشر می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید برای اخبار بیشتر با ما همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!