اخباراخبار موتورسیکلت

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در تهران!

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو به نقل از مهر، فرمانده انتظامی ری در مصاحبه ای اعلام کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در ری، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان در این مورد گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که افرادی با استفاده از موتورسیکلت‌های سرقتی پلاک مخدوش اقدام به سرقت موتورسیکلت‌های فاقد تجهیزات ایمنی کرده و آن‌ها را به مکان نامعلومی منتقل می‌کنند، که با انجام اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی سارق سابقه دار در یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، که به هفت فقره سرقت موتورسیکلت، اعتراف کرد، که در بازرسی از مخفیگاه سارقان موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به دادسرا اعزام و حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی ری در پایان از شهروندان درخواست کرد که موتور سیکلت خود را در محل‌های دارای پارکینگ و نگهبان پارک کرده و حتماً آن‌ها را به دزدگیر و سوئیچ مخفی تجهیز کنند.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!