اخباراخبار موتورسیکلت

ارتقا تولید فناوری موتورسیکلت؛ جدید ترین تصمیم وزارت صمت

اخبار خودرو

در تازه ترین نشست هماهنگ سازی برنامه ها و پایش آخرین اقدامات به عمل آمده در حوزه قوانین هوای پاک، وظایف و اقدامات دستگاه‌ها برگزار شد.

در نشست برگزار شده، وزیر کشور آقای احمد وحیدی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور آقای سلاجقه و مسئولین سازمان های دیگر نظیر نفت، سازمان ملی استاندارد، سازمان برنامه و بوجه و شهرداری حضور داشتند. در این جلسه نامبردگان آخرین برنامه ها و اقدامات خود در اجرای تکالیف قوانین هوای پاک را ارائه دادند.

در این جلسه که به موضوعات مختلفی اختصاص داشت، در خصوص محورهای مختلفی بحث شد. تامین 30 از برق مورد نظارت کشور از روش بهره برداری از انرژی‌های تجدید پذیر، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تا سال 1404، تکمیل شبکه ملی هشدار رخدادهای طبیعی مثل طوفان و سیل و … از مهمترین مباحث این جلسه بود.

همچنین در این جلسه وزارت صمت به عنوان متولی مکلف گرید تا به سرعت برنامه ارتقا تولید فناوری در حوزه خودرو و موتورسیکلت را به نهادهای مربوط ارائه کند.

باید دید آیا با شرایط فوق، بالاخره می‌توان حوزه موتورسیکلت در کشور را ارتقا داده و فناوری‌های روز دنیا را وارد چرخه تولید این محصول کرد یا خیر؟

 

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!