اخباراخبار موتورسیکلت

آپاچی RTR310 در سه رنگ جدید عرضه شد

اخبار خودرو

یکی از محصولات جذاب کمپانی TVS موتور آپاچی است که در ایران نیز طرفدار زیادی دارد. آپاچی TVS Apache RTR 310 به تازگی در رنگ‌های جدیدی عرضه شده است.

رنگ Fury Yellow یکی از این رنگهاست که جذابیت بالایی دارد. رنگ زرد در دو قسمت گلگیر جلو، روپوش چراغ جلو، روپوش موتور، چرخ عقب و بخشی از مخزن سوخت کار شده است. بقیه بدنه در این آپاچی به رنگ خاکستری است.

رنگ دیگر این محصول Arsenal Black نام دارد. در این مدل قسمت هایی دارای نوار قرمز بوده و نشان آپاچی نیز در سایز بزرگی روی بدنه قرار دارد. همچنین چرخ عقب در این مدل قرمز رنگ است.

آپاچی RTR310 Fury Yellow
رنگ Fury Yellow

گزینه دیگر رنگ Sepang Blue است که با کیتی آبی رنگ به نام Build to order عرضه می‌شود. آپاچی آر تی آر 310 طراحی بسیار تهاجمی داشته و دارای خطوط تیزی روی بدنه بوده و با بهره گیری از لامپ‌ها و چراغ‌های ال ای دی خشن و برجسته در عقب، ظاهر جذابی را ارائه می‌کند.

مشخصات فنی TVS Apache RTR 310

این محصول نسبت به نسخه RR تفاوت‌هایی دارد. در این نسخه یک نمایشگر TFT تمام دیجیتال وجود دارد که می‌تواند به دوربین GoPro متصل شود. این محصول با یک صندلی مقاوم نسبت به آب و تغییرات آب و هوا عرضه شده و دارای فناوری‌هایی نظیر کنترل کشش در سر پیچ ها و کروز کنترل است.

این موتورسیکلت همچنان دارای سیستم TPMS و شیفتر سریع دو جهته است.

آپاچی RTR310 Arsenal Black
رنگ Arsenal Black

پیشرانه این موتور سیکلت، یک گزینه 312.2 سی سی تک سیلندر با خنک شوندگی مایع است که می‌تواند 35 اسب بخار قدرت و 28.7 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت توسط یک گیربکس 6 سرعته همراه با اسلیپر کلاچ و کلاچ کمکی عرضه می‌شود. سیستم ترمز و تعلیق این محصول با آپاچی RR یکسان است.

بزرگترین رقیب این محصول، KTM 390 Duke و BMW G310 R است که موتورهای با انجین تقریبا یکسانی هستند.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آپاچی ۱۸۰ وراکز گل سرسبد این کمپانی هستند ولی آپاچی ۲۰۰خیلی کیفیت نداشت امیدوارم این موتور حفظ آبرو کنه وآبروی ازدست رفته tvsدوباره برگرده هم قیافش خوبه هم تکنولوژی بکاررفته درعمل باید دید چطورجواب میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!