مشاوره خریدنقد و بررسی

نقد و بررسی اسکوتر برقی کویر (Mini Scooter) تاشونده آفرود X8

اخبار خودرو

اینروزها شرکت کویر موتور قصد دارد تا برای اسکوتر برقی کویر (Mini Scooter) یا دقیقتر بگوییم مینی اسکوتر تاشونده آفرود X8 با چرخ‌های بادی با تبلیغات تلویزیونی بازار فروش ایجاد نماید.

بررسی مینی اسکوتر آفرود X8 کویر موتور

طبق کاتالوگ و مشخصات فنی این اسکوتر مجهز به تایرهای بادی 10 اینچی است، سیستم ترمز، بدنه، مدیریت مصرف باتری، فرمان و کامپیوتر سفری اسکوتر از قابلیت‌های خوب این محصول است.

البته این اسکوتر مجهز به یک جک نگهدارنده برای مواقع توقف کوتاه است که بنظر امتیاز جذابی برای آن بحساب می‌آید.

قلب تپنده این اسکوتر یک موتور الکتریکی 350 واتی است و باتری‌های 12.8 آمپر ساعت که 5 الی 6 ساعت زمان برای هر سیکل شارژ نیاز دارد. این مجموعه می‌تواند یک فرد 100 کیلوگرمی را تحمل و با سرعت 25 کیلومتر در ساعت در ازای هر شارژ کامل بین 30 تا 45 کیلومتر حرکت کند.

صفحه نمایش led آن جذابیت ویژه ای به فردی که در حال رانندگی با این اسکوتر است میدهد.

طبق مشخصات فنی این محصول در وب سایت کویر موتور این اسکوتر برقی (Mini Scooter) توانایی بالارفتن از شیب 15 درجه را دارد و خللی در روند حرکتی ایجاد نمی‌شود.

قسمت فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر، ترمز، نمایشگر و دکمه پاور قرار گرفته است و در قسمت پایینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است.

با توجه به سابقه مونتاژ محصولات چینی در کویر موتور و نمونه‌های دیگر چینی این اسکتور در بازار پیشبینی می‌گردد این اسکوتر در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP54 شده باشد.

موارد مهم دیگر

یکی از بهترین قابلیت‌های این مینی اسکوتر (Mini Scooter) مجهز بودن به سیستم ترمز دیسکی است که عملکرد فوق العاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

شما با استفاده از اهرم قرار گرفته بر روی فرمان می‌توانید پدهای ترمز را به دیسک ترمز مجهز به منفذهای خنک کننده لنت متصل کنید و در فاصله کوتاهی متوقف شوید، این سیستم ترمز در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد.

مشخصات فنی درج شده که جنس ماده بدنه آلیاژ آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هوانوردی است که پیشبینی می‌گردد همان آلمینیوم خودمان باشد و کویر موتور میخواسته با این عنوان قیمت بالای این محصول را توجیه نماید.

وزن خالص 15 کیلوگرم و وزن ناخالص 17 کیلوگرم اعلام شده است.

یکی از دیگر مزایای این اسکوتر روش تا زدن یک‌مرحله‌ای آن است که قابلیت حمل و جابجایی آن را در محیط‌های شهری نظیر مترو و اتوبوس آسان می‌کند.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به جدول مشخصات مینی اسکوتر آفرود X8 باچرخ‌های بادی کویر موتور:

جدول مشخصات اسکوتر برقی کویر (Mini Scooter)

حداکثر پیمایش30 تا 45 کیلومتر
حداکثر سرعت25 کیلومتر در ساعت
حداکثر تحمل وزن100 کیلوگرم
چراغچراغ جلوی پرنور LED
روش تا زدنیک‌مرحله‌ای
مدت زمان شارژ شدن باتری5 تا 6 ساعت
پارامترهای شارژ42 ولت DC، 2 آمپر
موتور350 وات
ظرفیت باتری12.8 آمپرساعت
اندازه تایرتایر بادی 10 اینچی
طریقه نصب باتریقفل شو و قابل جدا شدن
روشنایی صفحه نمایشLED
زاویه صعود15 درجه
جنس ماده بدنهآلیاژ آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هوانوردی
وزن خالص15 کیلوگرم
وزن ناخالص17 کیلوگرم
اندازه در حالت تاشده1083 × 401 × 460 میلی‌متر (طول×عرض×ارتفاع)
اندازه در حالت باز1083 × 401 × 1186 میلی‌متر (طول×عرض×ارتفاع)

جمع بندی نهایی

یکی از نکات قابل توجه و مثبت این اسکوتر رنگ مشکی بدنه آن و ادغام آن با رنگ قرمز است که طراحی آن را جذاب و جوان‌پسند کرده است.

با توجه به تنوع و نمونه‌های موجود در بازار و تنوع در قیمت رقبای این محصول، کویر موتور راه سختی برای بازاریابی این محصول دارد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید اسکوتر برقی کویر با یک گشت و گذار ساده و چند دقیقه‌ای در دیجیکالا و خواندن نظرات کاربرانی که این گونه محصولات را خریده‌اند مطالعه و اطلاعات خودتان را از این سری محصولات بالا ببرید تا بهترین گزینه را از نظر قیمت و مدل در مقابل این اسکوتر از کویر موتور انتخاب کنید.

Mini Scooter مینی اسکوتر کویر ساخته شده تا شمارا با سرعت و لذت بیشتری به محل مورد نظرتان برساند. این مینی اسکوتر تاشو با حد اکثر سرعت ۲۵ کیلومتر برساعت با یک بار شارژ تا ۴۵ کیلومتر مسیر صاف را بپیماید. مینی اسکوتر کویر برای استفاده در شهر و بر روی آسفالت ساخته شده و با ظرفت تحمل ۱۰۰ کیلو گرم وزن شمارا به محل کار یا منزل دوستانتان میرساند.

این محصول مجهز به یک پیشرانه برقی ۳۵۰ وات است که توسط یک باتری ۱۲.۸ آمپر ساعتی تغذیه میشود. شارژ کامل باتری دستگاه در حدود ۵ الی ۶ ساعت طول میکشد و پس از شارژ کامل میتوانید مسافتی ۴۵ کیلومتری را با آن طی کنید و سواری لذت ببرید. بدنه مقاوم این اسکوتر از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در برابر رطوبت مقاوم است.

معرفی مینی اسکوتر کویر Mini Scooter در وب سایت کویر موتور

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!