اخباراخبار موتورسیکلت

رقیب جدی کاوازاکی Z900 در چین رونمایی شد؛ CFMoto 800NK

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو کمپانی CFMoto جدیدترین محصول خیابانی خود را با نام 800NK در چین رونمایی کرد. این محصول رقیب جدی کاوازاکی Z900، هیولای دوکاتی و چند مدل دیگر خواهد بود

NK800 ظاهر متفاوتی دارد. یک چراغ جلو جذاب از نوع LED که ساختاری شبیه به ابرو دارد. این ظاهر جلو به خوبی با ترکیب مخزن سوخت، روکش‌ها و طراحی اگزوز تکمیل شده است.

رقیب جدی کاوازاکی Z900 در چین رونمایی شد؛ CFMoto 800NK

مشخصات فنی موتور سیکلت CFMoto 800NK

در این طراحی رنگ نقره، مشکی با نوار قرمز رنگ دور چرخ‌ها به خوبی مطابقت داشته و زیباست.

نیروی پیشرانه جدید این محصول چینی، یک موتور 800 سی سی دو سیلندر با خنک کننده مایع است که می‌تواند 99.2 اسب بخار قدرت و 81 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور با اتصال به یک گیربکس 6 سرعته می‌تواند سرعتی برابر 220 کیلومتر بر ساعت را به راننده تحویل دهد.

از دیگر موارد در طراحی این موتور می‌توان به طراحی دوشاخه‌های قابل تنظیم جلو KYB و مونو شوک در عقب اشاره کرد. همچنین ترمزهای این محصول شامل دو دیسک 320 میلیمتری در جلو و 260 میلیمتری درعقب است. رینگ‌های CFMoto 800NK، برابر 17 اینچ و با سایزهای 120/70 در جلو و 180/55 در عقب است.

این محصول دارای چراغ‌های LED، سه حالت رانندگی (بارانی، خیابانی و ورزشی)، شیفتر دوگانه، سیستم کی لس، کروز کنترل، کنترل کشش و صفحه نمایش 8 اینچی TFT است؛ همچنین این مانیتور قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را نیز دارد.

CFMoto NK800 در چین قیمتی برابر 50 یوآن دارد که با توجه به سایر محصولات، یک موتورسیکلت بسیار خوش قیمت در دسته محصولات 800 سی سی به شمار می‌رود. بعید است این موتورسیکلت جذاب در کشورهای دیگر عرضه شود!

منبع: cfmoto

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!