اخباراخبار موتورسیکلت برقیپیشنهاد سردبیر

تصاویر تازه‌ترین اختراع برقی BMW G310R لو رفت!

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو بخش BMW Motorrad در حال کار بر روی موتورسیکلت‌های برقی است و به تازگی قصد دارد تا به طور جدی وارد این حوزه شود. در همین راستا تصاویر تازه‌ترین اختراع برقی BMW G310R لو رفت!

بر اساس تازه ترین تصاویر فاش شده از پتنت یا اختراع ثبت شده این کمپانی آلمانی، بی ام و در حال توسعه نسخه الکتریکی G310R است.

در این تصاویر پیشرانه ای دیده می‌شود که درون یک قاب جمع و جور G310R قرار گرفته است.

با این حال در این تصویر چرخ جلو بزرگتر به نظر می‌رسد؛ احتمالا این محصول ظاهر خود را از برادر بزرگتر خود یعنی G310GS قرض گرفته است.

فناوری اسکوتر برقی CE 04 در BMW G310R

این برند آلمانی قصد دارد بیشتر از فناوری اسکوتر برقی CE 04 استفاده کند.

در واقع اکثر قطعات این محصول از موتور، باتری‌ها و یونیت کنترل‌ها همگی از آن مدل اسکوتر برقی قرض گرفته شده‌اند.

به نظر میرسد که BMW می‌خواهد هزینه های توسعه کلی را کنترل کند، به همین دلیل پلتفرم اسکوتر برقی را با موتورسیکلت برقی مشترک در نظر گرفته است.

اگر این کمپانی مشهور و بزرگ آلمانی قصد فروش این محصول را داشته باشد، TVS احتمالا مدل G310R الکتریکی را در کارخانه Hosur خود تولید خواهد کرد.

هر دو این شرکت‌ها می‌توانند برای ایجاد پلتفرم‌های جدید EV همکاری کرده تا در نتیجه این اتحاد به طور کامل هزینه‌های توسعه کمتر و سرعت اجرای پروژه نیز بیشتر شود.

نظر شما چیست؟ آیا BMW در این حوزه نیز موفق خواهد بود؟

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!