اخباراخبار موتورسیکلت

اختصاص جای پارک موتورسیکلت در تهران

اخبار خودرو

یکی از بزرگترین معضلات شهرهای بزرگ خصوصا تهران بزرگ، عدم وجود جای پارک وسایل نقلیه است. با افزایش استفاده از موتورسیکلت در شهر بزرگی چون تهران، حال مشکل جای پارک موتورسیکلت نیز کم کم در حال بروز است.

به گزارش پلاسموتو، حسینی نژاد در خصوص طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در معابر و پیاده رو ها گفت: در شهر تهران چند معبر به صورت پایلوت انتخاب شده است تا بتوانیم نسبت به ساماندهی موتورسیکلتها اقدام کنیم. هم اکنون خیابان‌های جمهوری و طالقانی دو معبر ویژه منتخب ما برای این قضیه هستند.

وی ادامه داد: در این طرح موتورسیکلتها از سطح پیاده رو جمع آوری و به صورت مرتب در حاشیه خیابان ها مستقر و پارک خواهند شد. این موضوع در کنار ایجاد نظم پیاده رو و معابر باعث افزایش امنیت موتورسیکلتها نیز خواهد شد.

جای پارک موتورسیکلت در تهران
فقدان جای پارک موتورسیکلت در تهران

مقرر شده است در صورتی که این طرح مورد رضایت شهرداری های مناطق مشخص شده باشد، از دیگر مناطق شهرداری نیز درخواست کنیم تا معبرهای مورد نظر خود را برای اجرای این طرح معرفی کنند.

در این طرح، فضای پارک خودرو ها حذف و با نصب نرده های فلزی و خط کشی های مشخص شده، محل توقف و پارک موتورسیکلت ها مشخص گردیده است..

همچنین حسینی نژاد تصریح کرد: در بعضی معابر بدلیل نبود جای پارک موتورسیکلت تعداد موتورسیکلتهای پارک شده در پیاده رو آنقدر زیاد است که عابر ترجیح میدهد از تردد در معابر ویژه عابر پیاده عبور نکرده و به جای آن از مسیر سواره رو عبور کند که این موضوع بسیار خطرناک بوده و تاکنون باعث ایجاد حوادث متعددی در سطح شهر تهران شده است.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!