اخباراخبار موتورسیکلتگوناگون

بیشترین تصادف موتورسیکلت‌ها در چه ساعتی است؟

اخبار خودرو

موتورسیکلت‌ها بیشتر از هر وسیله نقلیه در خطر تصادف و البته مرگ و میر قراردارند. این وسیله نقلیه، در عین جذابیت معمولا یکی از مرگبارترین تولیدات بشر به شمار می‌رود.

اما شاید جالب باشد بدانید که بیشترین حجم تصادفات در تهران برای موتورسیکلت‌ها در چه ساعاتی اتفاق می‌افتد پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در مصاحبه ای ضمن کاهش 9 درصدی تصادف فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها اعلام کرد: 90 درصد نقاط نیازمند ایمن سازی در معابر تهران توسط شهرداری شناسایی و اصلاح هندسی شده اند.

بررسی آمار ساعت تصادفات موتور سیکلت

با این اقدام در سال 1401 نسبت به سال گذشته شاهد 2 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت بوده ایم.

حسین نژاد در خصوص تصادفات پایتخت گفت: 57 درصد از این تصادفات در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد و 38 درصد نیز در معبر شریانی است که سعی داریم با اجرای کامل طرح ایمن سازی، کاهش تصادفات را شاهد باشیم.

اما حسینی نژاد در خصوص ساعت تصادفات موتورسواران تهرانی گفت:

طبق آمار 26 درصد تصادفات پپایتخت بین ساعات 12 تا 17 و 25 درصد تصادفات بین ساعات 17 تا 2 روی داده است.

به همین منظور شهرداری تهران در تلاش است تا با انجام اصلاحات هندسی معابر پایتخت، ضمن ایمن سازی کافی، کاهش تصادفات را نیز شاهد باشد.

برای جلوگیری خسارات جبران ناپذیر و تصادفات مقاله “۸ نکته درباره رعایت اصول ایمنی و رانندگی با موتورسیکلت” را که توسط موتور پلاس تهیه شده مطالعه کنید.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. پلیس راهور یا شهرداری با دادن لباس و کلام مناسب موتور به بقیمت ارزان و یا اقساط بهترین کمک به اون دسته از موتور سواران که با موتور مخارج زندگی را تهیه میکنن را انجام بده دعای موتور سوار و خانواده های آنها را برای خود خریده که برای آنها پول این لباس ها و کلاه استاندارد زیاد و آنچنان نیست ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!