اخباراخبار موتورسیکلت

نمونه اولیه BMW M1000 XR نسخه 2023 معرفی شد

اخبار خودرو

مجموعه BMW Motorrad در هندوستان، به تازگی در یکی از رسانه های اجتماعی خود از موتور بی ام و مدل M 1000 XR رونمایی کرده است. این تیزر پخش شده در واقع قسمتی از تبلیغات این کمپانی در خصوص محصول جدیدش است که در طی ماه‌های گذشته در بازارهای بین المللی پخش شده است. علاوه بر این بی‌ام‌و هندوستان قبلا نسخه BMW M1000 XR را در سایت رسمی خود بنمایش گذاشته بود.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

موتورسیکلت BMW M 1000 XR

این موتور بر اساس نسخه S1000 XR تولید می‌شود، اما تغییرات زیادی در بدنه و البته قطعات داخلی داشته است. در نگاه اوا ام 1000 ایکس آر طراحی خشن و تهاجمی را نشان می‌دهد که باعث می‌شود که محصول جدید این کمپانی آلمانی بیش از پیش اسپرت تر از نسخه‌های دیگر دیده شود.

موتور بی ام و BMW M1000 XR

این موتور سیکلت با بهره گیری از طراحی جدیدش نزدیک به 230 کیلوگرم وزن دارد که در صورت استفاده از رینگ‌های فیبر کربن می‌تواند وزن کمتری را داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که M1000 XR دارای دماغه فیبرکربین، پنل‌های جانبی خاصی باشد. علاوه بر این موارد BMW این موتورسیکلت را با اگزوز برند معروف Akrapovic عرضه می‌کند.

مشخصات فنی M 1000 XR

موتور سیکلت معرفی شده، از یک پیشرانه 999 سی سی چهارسیلندر خطی با سیستم خنک شوندگی توسط مایع بهره می‌برد. این انجین می‌تواند 200 اسب بخار قدرت تولید کرده و با آن حداکثر سرعت 280 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. همچنین M 1000 XR از فناوری ShiftCam BMW نیز بهره مند است.

قدرت حاصله در این موتور با استفاده از یک گیربکس 6 سرعته و یک شیفتر دو جهته به چرخ عقب منتقل می‌گردد. ام 1000 ایکس آر بی ام و دارای مودهای مختلف رانندگی یا همان حالت سواری، تراکشن کنترل، کنترل چرخ‌ها، کروز کنترل و …. خواهد بود.

این موتورسیکلت آلمانی، در جلو از سیستم تعلیق قابل تنظیم USD و قابل تنظیم در عقب نیز بهره می‌برد. سیستم ترمز جلو شامل دو دیسک و دیسک تکی در عقب با کالیپرهای آبی رنگ طرح M است. همچنین چرخ‌های این محصول با لاستیک‌های Metzeler K3 Racetec RR عرضه می‌شود.

هنوز قیمت رسمی BMW M1000 XR برای بازارهای بین‌المللی اعلام نشده است!

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. چقدر عقب هستین شما،همین الان تو ترکیه پر شده از این موتورها
    خواستین بگین عکسش رو بفرستم ببینید

    1. آره پره! نیست ترکیه همه پولدارن این موتور با 750 هزار لیر توی هر خونه‌ای حداقل یدونه هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!