اخباراخبار موتورسیکلتاخبار موتورسیکلت برقی

سه چرخ برقی Surge S32 با قابلیت اتصال و جداسازی تنها در 3 دقیقه!

اخبار خودرو

در روزهایی به سر می‌بریم که کمپانی‌های مختلف محصولاتی جدید با ویژگی‌های زیادی را به بازار عرضه می‌کنند تا حسابی در بازار سروصدا کنند و انقلابی به پا کنند. یکی از این کمپانی‌ها هیرو موتوکرپ (Hero Motocorp) نام دارد که در حوزه ساخت موتورسیکلت‌ و محصولات دو چرخ فعالیت می‌کند. Surge S32 – شوگر اس 32 محصول جدید این سازنده هندی است که به عنوان یک محصول دو تکه برقی شناخته می‌شود.

این کمپانی خواسته تا به افراد نشان دهد که کانسپت‌های آینده همگی با تمام نیازهای کاربران سازگار خواهند بود. Surge S32 در بخش جلویی یک موتورسیکلت پیشرفته است که به شکل یک اسکوتر ساخته شده و می‌تواند با سیستم قفل پیشرفته‌ای از انتها به یک بخش حمل بار متصل شود.

بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که همیشه در حال حرکتید، به سفرهای مختلف می‌روید و یا به دلیل کار خود همیشه در حال رفت و آمد هستید، این وسیله نقلیه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که ابعاد کوچکی دارد و مانند خودروها قیمت بالایی نخواهد داشت.

شوگر S32 یک محصول 3 چرخ با فضای بار 300 کیلوگرم مشابه پیکاپ‌های کنونی است که بدنه مستحکمی دارد و حمل و نقل ایمن و راحتی را فراهم می‌کند. اسکوتر هندلینگ خوب و طراحی سازگار با محیط زیست (کاهش انتشار کربن) دارد و با توجه به ابعاد جمع و جور خود برای استفاده شهری و رفت و آمد در ترافیک، جابجایی کالا و دیگر موارد گزینه مناسبی خواهد بود.

این وسیله 2 در 1 سازگاری و راحتی را بازتعریف می‌کند و عملا نشان می‌دهد که نیازی نیست برای نیازهای مختلف از چندین وسیله استفاده کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: 10 نکته سواری با موتور 1000cc و 200 اسب بخاری

یکی از مزیت‌های خوب این محصول سه چرخ تبدیل و جابجایی آن تنها در 3 دقیقه است. یعنی شما می‌توانید تنها در ۳ دقیقه اسکوتر را به بخش باری خود وصل کنید و یا برعکس. همچنین علاقمندان می‌توانند تمام بخش‌های این محصول سه چرخ برقی دو تکه را سفارشی‌سازی کنند.

در بخش فنی، باتری‌های قابل جابجایی، انجین محور عقب (6 کیلوواتی) و غیره حضور دارند. سازنده قصد دارد چهار بدنه مختلف را به بازار عرضه کند که عبارتند از: بدنه PV برای دو سرنشین پشت سر راننده، LD دارای یک تخت باری مشابه پیکاپ وانت، HD دارای یک جعبه مخصوص حمل بار و FB که به یک تخت برای استراحت مجهز می‌شود!

این وسیله نقلیه به صورت سه چرخ می‌تواند حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت (28 مایل در ساعت) را فراهم کند، در حالی که اسکوتر به تنهایی تا 60 کیلومتر در ساعت (37 مایل در ساعت) حرکت می‌کند.

بنابراین بدون شک با یک وسیله انقلابی سروکار داریم که می‌تواند آینده را تحت تاثیر خود قرار بدهد. S32 عملکرد را با لذت و هیجان ترکیب می‌کند و علاقمندان زیادی نیز تاکنون جذب آن شده‌اند.

مزایای Surge S32

  • سایز جمع و جور که برای رفت و آمد شهری و حرکت در ترافیک مناسب است
  • اتصال و جداسازی وسیله نقلیه تنها در ۳ دقیقه
  • طراحی زیبا و امکان وجود سفارشی‌سازی در سرتاسر بدنه اسکوتر و بخش بدنه باری عقب
  • سازگار با محیط زیست و کاهش اثر کربن در اکوسیستم
  • مناسب برای افرادی که همیشه در سفر و حرکت هستند
  • سیستم الکترومکانیک قفل می‌تواند از جداسازی اتفاقی وسیله جلوگیری کند
  • رفع نیاز کاربر برای داشتن چند وسیله نقلیه
  • فضای باری جادار و افزایش کارایی روزانه
  • پیشرانه مجزا برای کلاس‌های مختلف با سوئیچینگ خودکار

با این حال، ایجاد یک زیرساخت شارژ اهمیت دارد. همانطوری که ایمنی و مشاهده جاده در هر دو حالت اسکوتر و سه چرخ مهم خواهد بود. البته برای اینکه مردم زیادی بتوانند هر روز از این وسیله نقلیه با چنین مزایایی استفاده کنند، آگاهی بخشی زیادی لازم است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره تاریخ عرضه، باتری و قیمت این محصول برقی دو تکه سه چرخ منتشر نشده است، ولی بدون شک می‌دانیم که با عرضه این محصول در بازار انقلابی در دنیای اسکوترهای پیشرفته برقی ایجاد خواهد شد و رفت و آمدهای شهری متحول می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه در آینده همراه ما باشید.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. طرح جالبیه و کارایی زیادی داره مخصوصا مناطق پر جمعیت فقط با قسمت برقی بودن موتور کنار نیومدم چون مسلما نسبت به درونسوزها از قدرت و سرعت کمتری برخورداره همچنین طول عمر باطری که هنوز در این صنعت به عملکرد محبوب و جایگزین سوخت فسیلی نرسیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!