اخباراخبار موتورسیکلت

جزییاتی از انجین جدید موتور هوندا لو رفت!

اخبار خودرو

کمپانی هوندا در حال کار بر روی فناوری جدیدی برای موتورهای جدید خود است. به تازگی طرح‌هایی از این پتنت لو رفته است که می‌توان اطلاعات جالبی از آن برای انجین جدید موتور هوندا به دست آورد.

در حالیکه یکی از ویژگی‌های جالب به نام غیرفعال سازی سیلندر که بسیار از تولیدکنندگان برای موتورهای قدرتمند خود استفاده میکنند، در این طرح دارای تغییراتی شده است.

آخرین پتنت هوندا نشان می‌دهد که موتور V4 می‌تواند تا حدی در هنگام دور آرام خاموش شده و حتی در شرایط کارکرد مشخصی با نصف ظرفیت خود فعالیت کند.

فعال سازی سیلندر به سرعت سواری و ورودی دریچه گاز بستگی دارد.

جزییاتی از موتور جدید هوندا لو رفت!

در حالیکه این باعث صرفه جویی در احتراق سوخت شده و این فرآیند شامل پمپاژ اکسیژن در اگزوز حتی در زمان غیرفعال بودن یا خاموش بودن سیلندرها می‌شود.

شرکت هوندا قصد دارد این مشکل را با راهکار موقعیت سیلندر، زاویه بین آنها و یک فلپ اضافی در نزدیکی آن حل کند.

راهکار ارائه شدهبرای انجین جدید موتور هوندا هنوز در مراحل توسعه اولیه است و این پروژه در صورت موفقیت می‌تواند در موتورهای آینده این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!