اخباراخبار موتورسیکلت

کشف 368 موتورسیکلت دزدی در پارکینگ‌ها

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو دومین مرحله از عملیات کشف وسایل سرقتی در پارکینگ‌ها از سوی پلیس به تازگی اجرا شده و در این مرحله وسایل زیادی از جمله 360 دستگاه موتورسیکلت دزدی و خودرو کشف شده است.

سردار قنبری، رئیس پلیس آگاهی در این خصوص گفت: این مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها به طور همزمان در کل استانهای کشور به اجرا درآمده است.

جزئیات طرح کشف اموال دزدی در پارکینگ‌ها

این طرح به مدت 3 روز در کل کشور اجرا و با تلاش همکاران و افسران پلیس، بیش از 153 دستگاه موتورسیکلت دزدی و 215 دستگاه خودرو مسروقه کشف و ضبط گردیده است.

قنبری در خصوص ایمنی و مراقبت از وسایل نقلیه نیز ضمن هشدار به مردم تصریح کرد: در زمان گردش و تفریح حتما خودرو و موتور خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ های عمومی و مطمئن پارک نمایند.

وی در خصوص افزایش امنیت وسایل نقلیه نیز گفت: خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر سوییچ مخفی، دزدگیر، قفل فرمان و پدال و … مجهز کنید و از گذاشتن سند، کارت و اوراق شناسایی وسیله نقلیه داخل خودرو یا همراه موتورسیکلت به شدت خودداری نمایید.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حالا اگه به مالباخته پس بدن ارزش داره موتور من بعد از سه سال پیدا شد و معلوم شد سه چهار ماه بعد از سرقت کشف شده و در این مدت زیر آفتاب و بارون کاملا پوسیده و نابود شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!