اخبارگوناگون

کاهش مصرف سوخت به روش فیلیپینی ها!

کاهش مصرف سوخت به روش فیلیپینی

اخبار خودرو

طی تازه ترین تصمیم اخذ شده در هیاتی فیلیپینی؛ تعرفه تمام وسایل نقلیه الکتریکی، نظیر موتورسیکلت ها، خودروهای سواری، وانت و …. به صفر درصد کاهش یافت. یکی از وزاری این کشور در مصاحبه ای اعلام کرد که برای تشویق مصرف کنندگان به تهیه وسایل نقلیه پاک و الکتریکی این تصمیم مهم اخذ شده است.

در شرایط فعلی فیلیپینی ها، برای تهیه یک خودروی برقی می بایست بین 20 تا 50 هزار دلار هزینه کنند و این قیمت برای خودروهای معمولی بین 19 تا 26 هزار دلار است.

در این کشور، از بین 5 میلیون خودروی موجود تنها 9 هزار خودروی برقی وجود دارد که نزدیک به 1 درصد بوده و در اختیار افراد ثروتمند است.

کشورهای آسیای جنوب شرقی به دلیل عدم وجود منابع سوخت های فسیلی، برای تامین نیاز های خود مجبور به واردات سوخت و انرژی هستند و با تصمیم هایی این چنینی سعی در خودکفایی انرژی در سال های آتی دارند!

 

 

تبلیغ پایین مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!