اخباراخبار موتورسیکلت

پولسار 220F مدل 2023 را ببینید!

اخبار خودرو

مدل پولسار از برند باجاج یکی از محبوبترین موتورسیکلت‌های بازار ایران است که سالهاست در بازار کشورمان حضور داشته و طرفداران خود را دارد. عرضه قریب الوقوع مدل محبوب پولسار 220F در روزهای اخیر، خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است.

پس از مدتی توقف در عرضه این محصول از سوی باجاج، در سال جاری این موتورسیکلت مجددا وارد چرخه تولید شده است.

اما در تازه ترین اخبار، تصویری از جدیدترین مدل پولسار به بیرون درز کرده است.

یکی از نمایندگی های این برند معتبر در بنگال غربی، در یکی از تبلیغات محیطی خود تصویر جالبی را به نمایش گذاشته است. در این تبلیغ قیمت این محصول از 1.39.686 روپیه شروع می شود.

تبلیغ پولسار 220F مدل 2023

دلیل عدم تولید و رقبای پولسار 220F

لازم به ذکر است که یکی از دلایل توقف تولید این مدل، تقاضای کم این محصول در برخی مناطق کشور هندوستان بود است. اما پس از آنکه فروش محصولات موفقی چون پولسار N250 و F250 رو به کاهش رفت، باجاج مجددا تولید و عرضه این محصول را آغاز کرده است.

البته هنوز معلوم نیست که آیا این محصول در کل کشور هند به فروش میرسد یا خیر!

مشخصات فنی مدل جدید Pulsar 220F

در تصاویر مدل جدید پولسار، به نظر می رسد تغییری در ظاهر این محصول رخ نداده است که با توجه به محبوبیت ظاهری این مدل، تصمیمی منطقی از سوی این کمپانی به شمار می رود.

نمای بزرگ جلو، مخزن سوخت عضلانی، صندلی خاص همگی مانند قبل است.

در قسمت جلو یعنی چراغ های LED، کنسول نیمه دیجیتال و باک 15 لیتری نیز تقریبا مانند قبل بوده و چراغ قبل LED نیز همین شرایط را دارد.

در قسمت پیشرانه این محصول، موتوری با حجم 220 سی سی (oil-cooled) و توان تولید 20.11 اسب بخار قدرت و 18.55 نیوتن متر گشتاور حضور دارد که به یک گیربکس 5 سرعته متصل است.

پولسار 220F در جلو دوشاخه های تلسکوپی داشته و عقب نیر فنرهای دوگانه قدیمی اش را دارد.

این موتور از رینگ های آلیاژی 17 اینچ بهره میبرد. پولسار جدید 160 کیلوگرمی با بهره گیری از ترمز دیسکی به همراه ABS تک کاناله به راحتی متوقف می شود!

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!