اخباراخبار موتورسیکلت برقی

هوندا در حال کار بر روی 10 مدل اسکوتر برقی است!

اخبار خودرو

تا چند روز دیگر کمپانی هوندا به طور رسمی از برنامه های جدیدش برای تولید موتورسیکلت‌های برقی خاص بازار هند رونمایی خواهد کرد؛ اما تا پیش از این اعلام رسمی، برخی شایعات و اخبار در رسانه‌های مختلف جهان پیچیده است.

بیشتر هوندا Cub e، Dax e، و Zoomer e فقط برای بازار چین عرضه کرده است. و همانطور که در این خبر قبلا گفته بودیم هوندا قصد دارد تا سال 2025 بیش از 10 موتورسیکلت برقی EB (مختصر Electric Bike) در بازارهای مختلف عرضه کند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، این کمپانی ژاپنی قصد دارد ده اسکوتر برقی را برای بازار هند عرضه کند.

مدلهای جدید اسکوتر برقی هوندا

اولین محصول اسکوتر هوندا اکتیوا است که در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که اکتیوا با یک مدل باتری ثابت عرضه شود اما برخی شایعات نشان می‌دهد که این محصول در مدل‌های مختلف و با شرایط تعویض باتری همراه با ظرفیت‌های متفاوتی عرضه می شود.

موتورسیکلت برقی دیگر این کمپانی با نام اولیه یا کد هوندا K4BA خواهد بود. این محصول که سال آینده در بازار بزرگ هند عرضه می‌شود.

محصولی که با سرویس ویژه هوندا که از سال 2021 راه اندازی شده است، عرضه خواهد شد.

کمپانی هوندا به نسبت سایر تولید کنندگان بزرگ دنیا، کمی دیرتر به سراغ EVها (Electric Vehicle) رفته است.

اما هوندا در سال آینده در این بخش به شدت تهاجمی وارد خواهد شد. قرار است در تاریخ 29 مارس کمپانی هوندا از برنامه های جدید خود برای تولید محصولات EV رونمایی کند.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!