اخباراخبار موتورسیکلت

فروش 8 هزار موتورسیکلت توقیفی، اینبار در هرمزگان!

اخبار خودرو

پس از آنکه چندی پیش در خبری اعلام کردیم که دادگستری استان قم با همکاری بنیاد تعاون فراجا، تعداد 7700 موتورسیکلت توقیفی را تعیین تکلیف کرده و به فروش رساندند، اینبار رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر از اقدام به برگزاری مزایده فروش نزدیک به 1100 موتور سیکلت توقیفی در پارکینگ‌های این استان داد.

به گزارش پلاس موتو، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در مصاحبه ای اعلام کرد که در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاویه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیف شده در کل کشور، با پیگیری های صورت گرفته، هفتمین مرحله از مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان برگزار شد.

مجتبی قهرمانی در خصوص تعداد این وسایل نقلیه گفت: پیش از این و در مراحل قبلی مزایده، تعداد 8 هزار و 854 موتورسیکلت توقیفی از این طریق به فروش رسیده است و در مرحله جدید نیز تعداد 1114 عدد موتوسیکلت توقیفی موجود در شهرهای بندرعباس و بندر لنگه به مزایده گذاشته شد.

فروش 8 هزار موتورسیکلت توقیفی، اینبار در هرمزگان!

ساماندی به وضعیت پارکینگ های استان هرمزگان

وی افزود: در روند ساماندی به وضعیت پارکینگ های استان هرمزگان، تا پایان سال 1401 و در دیگر مزایده‌ها قسمت اعظمی از موتور سیکلت های توقیفی و بلاصاحب موجود در پارکینگ های استان تعیین تکلیف و به فروش خواهد رسید؛ بدینوسیله گام بلندی در صیانت از اموال بیت المال برداشته خواهد شد!

همچنین قهرمانی تصریح کرد: در روند تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده توسط مقام قضایی حکم قطعی صادر شده است.

گفتنی است مبلغ ششمین حراج موتورسیکلت‌های توقیفی در استان هرمزگان، به طور تقریبی مبلغ 67 میلیارد و یکصدو و دومیلیون ریال بوده است.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!