اخباراخبار موتورسیکلت

جزئیاتی در مورد طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی

اخبار خودرو

به گزارش پلاسموتو، رییس شورای عالی استان‌ها و نایب رییس شورای شهر تهران در خصوص  موتورسیکلت‌های داخل تهران و معضلات آن گفت: قشر محروم اصلی ترین استفاده کننده از این وسیله نقلیه است و حال موتورسیکلت‌ها یکی از مهمترین معضلات ما هستند.

سروری گفت: موتورسیکلت‌های برقی یکی از بهترین وسایل نقلیه تهران خواهند شد، اما در حال حاضر قیمت بالای این محصولات یکی از بزرگترین مشکلات آنها به شمار می رود. در کنار قیمت عمر باتری این وسایل نیز که تقریبا 5 سال است، خود معضل دیگری است.

وی افزود: اگر شخصی بخواهد با موتور کار کند، موتورسیکلت برقی به نفع او نخواهد بود و به همین دلیل باید این نوع موتورها را با سوبسید به دست مصرف کنندگان رساند.

به نظر می‌رسد افزایش موتورسیکت های برقی به نفع برخی تولیدکنندگان و مافیای موتورسیکلت در کشور نباشد. این نوع محصولات بدون صدا و آلودگی می‌توانند هم باعث کاهش آلودگی محیط زیست شده و هم آلودگی صوتی را در شهرهای بزرگ به حداقل برسانند.

 

 

 

 

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

‫2 دیدگاه ها

  1. چرا موتورسیکلت سه چرخ اتاق دار تولید نمیشه که هم ایمنتر و هم در باران و فصل زمستان بهتر میتوان از آن استفاده کرد و درکشورهای دیگر مثل اتومبیل دارن استفاده میکنند مخصوصا برای معلولان بسیار مناسب است.

    1. چنین موتورهایی در کشور تولید می‌شوند کافی است به دفتر فروش یا نمایندگی رسمی آنها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!