اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

ایران دوچرخ با افتتاح شعبه جدید در قلب تهران، به استقبال علاقه‌مندان رفت

اخبار خودرو

شرکت ایران دوچرخ، یکی از پیشگامان صنعت دوچرخه‌سواری و موتورسواری در ایران، با افتتاح شعبه جدید خود در خیابان جمهوری تهران، نرسیده به خیابان جمالزاده، پلاک ۱۳۵۶ گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان برداشته است.

تخفیف ویژه بمناسبت افتتاحیه

به مناسبت افتتاح این شعبه، از تاریخ ۷ تا ۲۰ مهر ماه، تمامی خریداران از این شعبه می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. این فرصت طلایی برای علاقه‌مندان به خرید موتورسیکلت است تا با قیمتی مناسب، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

محصولات متنوع برای هر سلیقه

در این شعبه، طیف گسترده‌ای از محصولات ایران دوچرخ از جمله:

را می‌توانیم نام ببریم.

دلیل انتخاب خیابان جمهوری

انتخاب خیابان جمهوری به عنوان محل افتتاح این شعبه، به دلیل دسترسی آسان و موقعیت مرکزی آن در تهران بوده است. ایران دوچرخ با این اقدام، نشان داده است که به دنبال ارائه خدمات بهتر و نزدیک‌تر به مشتریان خود است.

دعوت از همه علاقه‌مندان

ایران دوچرخ از تمامی علاقه‌مندان به موتورسواری دعوت می‌کند تا از این شعبه جدید دیدن کرده و از نزدیک با محصولات متنوع و باکیفیت این شرکت آشنا شوند.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم وبا روندنشون کلی حال میکنم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم. از سال 1400 هم یکمی دارم توی حوزه سئو کار میکنم و یک وقتایی حرکت‌هایی خفنی زدم. :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!