اخباراخبار موتورسیکلت

اطلاعاتی از موتور جدید KTM با 990 سی‌سی قدرت لو رفت!

اخبار خودرو

در سال 2022 میلادی، اطلاعاتی مبنی بر اینکه کمپانی KTM در حال کار بر روی یک موتور 990 سی‌سی است، منتشر شد. حال جزییات جدیدی از این موتور 990 سی سی لو رفته است.

این موتور 990 جدید از نظر ظاهری شبیه به نسخه 890 سی‌سی فعلی این شرکت است، اما اصلی‌ترین تغییرات در قسمت داخلی آن رخ داده است. از مهمترین تغییرات می‌توان به سرسیلندر اصلاح شده، سیلندرهای جدید، کیس‌های جدید و یک سامپ جدید اشاره کرد. این پیشرانه جدید پایه‌ها را به عنوان واحد 890 سی‌سی معرفی کرده و به KTM اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز از همان شاسی پیشین استفاده کند.

با توجه به اینکه سوراخ پیچ پایه موتور در نسخه 990 چند میلی متر بالاتر از نسخه 890cc است، پس احتمال افزایش قدرت و ضربه نیز وجود دارد. همچنین مخزن روغن به سمت راست منتقل شده و فضای بیشتری را برای نصب زیر باک در اختیار شرکت می‌گذارد. در این نسخه درگاه‌های اگزوز نیز بزرگتر از نسخه قبلی به نظر میرسند.

با توجه به شرایط شرکت، KTM احتمالا این پیشرانه را در چین تولید کرده و CFMoto می‌تواند همین پیشرانه را برای مدل‌های آینده خود استفاده نماید.

احتمالا تا KTM محصولات جدید خود نظیر Adventure 990، KTM 990 Duke و RC990 را رسما معرفی کند، زمانی طول خواهد کشید و تا آن موقع این موتورساز قدیمی اتریشی از جدیدترین مدل ادونچر خود یعنی Adventure 790 در بازارهای بین المللی رونمایی خواهد کرد.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. شرایط خرید برای طبقه محترم کارگر خیلی سخت وغیرممکنه مثل چک صیاد سند در رهن فروشنده وخیلی مسائل دیگه یه کم شرایط رو آسونتر کنید تا ما اهالی از نظر پولی ضعیف جامعه بتونیم بخریم ازبس پیاده رفتیم اینوراونور دیگه جون مون به لب مون. رسید به امید شرایط راحت خرید طرح کلیک به خدا ما هم دلمون از این چیزا میخواد خداحافظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!