اخباراخبار موتورسیکلت

اجرای ۳ مرحله طرح معاینه فنی موتور سیکلت در سال 1402

اخبار خودرو

در طی نشست‌های مشترک بین پلیس راهور و ستاد معاینه فنی شهر تهران الزام موتورسیکلت‌ها به دریافت برگه معاینه فنی برای اجرای طرح معاینه فنی موتورسیکلت در 3 گام به تفاهماتی رسیدند.

شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران گفت در طی نشست‌های مشترکی که با پلیس راهور تهران داشتیم برای الزام موتورسیکلت‌ها به دریافت برگه معاینه فنی طرحی در دست بررسی است که ابتدا موتورسیکلتِ شرکت‌ها و سازمان‌ها برای دریافت معاینه فنی فراخوان داده شود و در گام بعدی موتورسیکلت‌های پُر پیمایش نظیر سرویس‌های خدمات رسان (پیک های موتوری و …) و در آخر تمامی موتورسیکلت‌ها ملزم به دریافت برگه معاینه فنی برای تردد در شهر تهران شوند.

در ادامه خانم مالکی در خصوص معاینه فنی خودروهای شهرداری که بیشتر آنها فرسوده هستند نیز گفت: هیچ اغماضی در بررسی خودروهای خدماتی شهرداری نمی‌شود و دریافت برگه معاینه فنی برای خودروهای شهرداری از جمله اتوبوس‌ها، خودروهای حوزه خدمات شهری و تاکسی‌ها الزام‌آور است و همان سخت‌گیری‌ها که برای سایر خودروهای شخصی می‌شود برای این خودروها نیز اعمال شده زیرا پیمایش این خودروها در سطح شهر بیشتر است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران درخصوص اینکه چند درصد خودروها در مراجعه اول موفق به دریافت معاینه فنی می‌شوند هم توضیح داد: ۷۰ درصد خودروها در مراجعه اول موفق به دریافت برگه معاینه فنی می‌شوند و ۳۰ درصد بعد از رفع نقص برگه معاینه فنی دریافت می‌کنند.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. متاسفانه طبق تحقیقات ما موتورها یکی از عوامل آلودگی شهر های دنیا هستند و این امر در کشور ما هنوز قانون مشخصی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!