اخباراخبار موتورسیکلت

تخصیص ارز مواد اولیه و سوخت منوط به ثبت اطلاعات تولید موتورسیکلت‌

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو مهرداد خسروی، مدیر کل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت، در نامه‌ای که اخیرا برای دبیر انجمن خودروسازان، مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور، دبیر انجمن صنایع همگن نیروی محرکه و قطعه سازان کشور، دبیر انجمن سازندگان قطعات و… نوشت، اعلام کرد که برای تخصیص ارز مواد اولیه و سوخت باید در ابتدا اطلاعات تولید موتورسیکلت‌ در سامانه جامع تجارت ثبت شود.

تمام استان‌ها باید به ثبت اطلاعات تولید واحدهای تولیدی در این سامانه بپردازند تا مواد اولیه واردات و سوخت به آنها اختصاص پیدا کند. با اینکه پیگیری‌ها و اطلاع‌رسانی‌های زیادی در این باره انجام شده است، با این وجود، بسیاری از واحدهای تولیدی نسبت به ثبت آمار و نهایی کردن این برنامه اقدام نکردند.

این مطلب را نیز بخوانید: ایجاد خطوط معاینه فنی سیار موتورسیکلت‌ در تهران

او در ادامه اینچنین اظهار داشت که از آنجایی که هرگونه ثبت سفارش و تخصیص ارز مشروط بر ثبت اظهار تولید است، تبعات عدم انجام این کار نیز بر عهده واحدهای تولیدی خواهد بود. او خاطرنشان کرد که این اقدامات باید در اسرع وقت از سوی اداره کل انجام شود.

در این اظهار نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اینچنین اظهار داشت که با عدم ثبت آمار در سامانه جامع تجارت، افراد ممکن است با محدودیت در تخصیص ارز (مخصوصا برای سهمیه پاییز) روبرو شوند.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!