اخباراخبار موتورسیکلتاخبار موتورسیکلت برقی

تحویل 300 هزار موتورسیکلت برقی با وام دولتی

اخبار خودرو

پس از بروز مشکلات فراوان در حوزه آلودگی هوای کلان شهر تهران، شهرداری و سایر نهادهای وابسته، اقدامات بسیار زیادی را در دستور کار خود قرار دادند.

پرویز سروری عضو شورای شهر گفت در خصوص این مورد اعلام کرد که طبق تعاملات صورت گرفته با سایر دستگاه‌های دولتی، مقرر گردیده است که 300 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به صورت تسهیلاتی و با وام بانکی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری تهران با یکی از بانک‌های بزرگ به توافق رسیده است که 80 درصد هزینه خرید یک موتورسیکلت برقی را با وام 4 درصدی در اختیار مردم و متقاضیان قرار دهد.

سروری تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده، این موتورسیکلت‌های تسهیلاتی احتمالا از خرداد ماه سال 1402 تحویل متقاضیان خواهد شد.

تبلیغ پایین مطلب

یک دیدگاه

  1. وام برای موتورسیکلت برقی نمیخواید بدید قطعات رو تامین کنید از جمله مهم ترینش باتری هست که من برای یک موتور برقی که از بزرگترین تولید کننده موتور در ایران تهیه کردم که همه هم میدونن چه برندی هست دائماً تبلیغات اقساط داره باتری که مهمترین بخش موتورسیکلت برقی هست رو ندارن و با قیمت 7 میلیون تومان باتری رو تهیه کردم و مجددا بعد از 4 الی 5 ماه باتریها مجددا نیاز به تعویض پیدا کرد موتورسیکلت برقی مفتشم گرونه نه جایی شارژ تموم بشه میشه شارژ کرد نه پیمایش بالایی نداره و نه مدت زمان شارژش شدن خوبی 5 الی 7 ساعت شارژ شدن زمان میبره…
    اگرم مثل من وسط خیابون بمونید هیچ کسی حاضر نیست بزارید حتی نیم ساعت بزاره به برق بزنید میمونید وسط خیابون به جای این کارها کیفیت سوخت و نوع خودروها و سایل نقلیه رو ارتقا بدید.
    از من نصیحت موتور برقی نخرید که عذاب الهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!