اخبار

نگاهی به آمار تولید لاستیک موتورسیکلت و دوچرخه در آبان 1401

اخبار خودرو

به گزارش سایت خبری پلاس موتو با توجه به افزایش تولید محصولات خودرویی و موتورسیکلت در کشور تولید شرکت‌های و کارخانه‌های لاستیک سازی رشدی 2 درصدی را نشان میدهند که این مورد برای لاستیک موتورسیکلت و دوچرخه نیز صدق می‌کند.

این شرکت ها تا پایان آبان ماه سال جاری به میزان بیش از 16 میلیون و 280 هزار حلقه تولید داشته اند. این تولیدات مربوط به خودروهای سواری، وانتی، اتوبوسی، صنعتی، راه سازی و کشاورزی مربوط می‌شود.

جالب است بدانید که این میزان تولید، برابر 172 هزار و 653 تن لاستیک است که نسبت به سال گذشته تقریبا 419 تن افزایش را به ثبت رسانده است و این خود نشاندهنده یک رشد 2 دردصدی است.

لاستیک‌های رادیال با فناوری پیشرفته تر از رشته‌های سیمی تولید شده و لاستیک‌های بایاس به دلیل فناوری قدیمی‌تر با بهره‌گیری از الیاف و رشته‌های نخی تولید شده است.

اما در کنار رشد تایر، برخی از تایرها نیز با افت تولید مواجه بوده اند. تایرهای باری اتوبوسی با افتی 10 درصدی، تایرهای مربوط به ماشین آلات کشاورزی با کاهشی 12 درصدی و نهایتا تایرهای ماشین آلات راه سازی و صنعتی با کاهشی 16 درصدی آبان ماه را به پایان رسانده‌اند.

اما تولید این کارخانه‌ها محدود به خودروهای سواری نبوده و در کنار این محصولات به تولید تایرهای دوچرخه و موتورسیکلت و تیوب نیز می‌پردازند. در این ایام، لاستیک دوچرخه و موتور با ثبت تولید 12 هزار و 132 تن با رشدی 2 درصدی مواجه بوده است. البته تولید تیوب کاهشی 7 درصدی را نشان میدهد.

نگاهی به آمار تولید لاستیک موتورسیکلت و دوچرخه در آبان 1401

 

 

تبلیغ پایین مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!