اخباراخبار موتورسیکلت

مسابقات کشوری موتور کراس در قزوین برگزار شد

اخبار خودرو

پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402 مسابقات آزاد جایزه بزرگ موتور کراس کشور در پیست موتور سواری کوهستانی روستای الولک قزوین برگزار شد.

الولک بزرگترین روستای کوهپایه قزوین است و همچنین دارای آثار تاریخی همچون سلطان قیس یا سلطان اویس می‌باشد.

پیرو برگزاری این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از سراسر کشور دراین پیست در دو کلاس سوپر اندرو و هارد اندرو باهم به رقابت پرداختند.

موتورسواران، پنجشنبه در کلاس سوپر اندرو و جمعه در رشته هارد اندرو به رقابت پرداختند و در ادامه نفرات برتر به مرحله بعد کشوری راه پیدا کردند.

در این دو روز 110 ورزشکار از 10 استان کشور با هم به رقابت پرداختند.

مسابقات موتورسواری اندرو، یا ایندورو، رشته‌ای از مسابقات آفرود موتورسواری به شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن بر روی استقامت، شرکت کننده‌ها است.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

یک دیدگاه

  1. برگزاری این مسابقات در قزوین خیلی خوبه … کمک میکنه ادم سریع از دست این ……فرار کنه . در واقع کاملا کاربردی هست . تشکر از مسئولین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!