اخباراخبار موتورسیکلت

فناوری ناوبری جدید هوندا گلد وینگ لو رفت!

اخبار خودرو

طی سال‌های گذشته کمپانی هوندا، طرح ها و پتنت‌های زیادی را برای تقویت سطح ایمنی موتورسیکلت‌های خود ثبت کرده است. به تازگی یکی از جدیدترین پتنت‌های ثبت شده این کمپانی به بیرون درز کرده است. با ما باشید تا در این مطلب کوتاه نگاهی به آن بی اندازیم.

آخرین تصاویر و فایل‌های درز کرده به رسانه ها نشان می‌دهد که هوندا در حال کار بر روی یک سیستم ناوبری مدرن است که شرایط آب و هوایی را در نظر گرفته و مسیر بسیار راحتتر و ایمن تری را در اختیار موتورسوار قرار می‌دهد.

این سیستم مدرن همچنین می تواند داده هایی را از خودروهای هوندا در جاده برای کسب و ثبت نتایج بهتر جمع آوری کند.

به نظر می رسد در این سیستم ناوبری، احتمالا اطلاعات آب و هوا به صورت آنلاین از وب دریافت و به سیستم نصب شده بر روی موتورسیکلت ارسال میگردد و سپس سیستم ناوبری هوندا مسیر بهتر را جایگزین می نماید.

فناوری ناوبری جدید هوندا گلد وینگ لو رفت!

همچنین علاوه بر این، هوندا قصد دارد تا لوازم الکترونیکی موتورسیکلت خود را نیز با این سیستم همسان کند.

به طور مثال ترمزهای موتور و یا حتی دستگیره‌های موتور به طور خودکار بر اساس آب و هوای پیش رو تغییر خواهند کرد.

همچنین با توجه به دسترسی این سیستم به حسگرهای سایر وسایل نقلیه نیز، این طرح کمک میکند تا تصویر بهتر و واضح تری از جاده برای موتورسوار ترسیم گردد.

همچین به جز این مورد، هوندا پتنت هایی را برای یک سیستم فناوری مبتنی بر رادار به ثبت رسانده بود تا به موتورسوارها کمک کند از موانعی مانند چاله ها و … جلوگیری کند. این موضوع به طور خاص برای موتورسیکلت ها و بر روی خودروها نصب شده است.

بدیهی است که همه این طرح ها در مراحل اولیه هستند و قطعا مدتی طول خواهد کشید تا به مرحله اجرا و نصب بر روی محصولات این کمپانی برسد.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!