اخباراخبار موتورسیکلت

وام جایگزینی 100 هزار موتورسیکلت فرسوده از آبان

اخبار خودرو

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو آقای محمود مشهدی شریف در خصوص ارائه وام کم بهره به صاحبان موتور و خودرو‌های فرسوده و جایگزینی آنها گفت: در حال حاضر متاسفانه در صندوق انجمن اسقاط خودرو هنوز وجه زیادی جمع‌آوری نشده است و باید طبق براوردهای کارشناسان ما از اول بهمن سال گذشته تا شهریور امسال بصورت میانگین و ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان بابت یک و نیم درصد به صندوق توسعه واریز می‌شد اما آنچه متوجه شدیم این بود که این عدد کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان است یعنی نیمی از آن چیزی که متصور بودیم محقق شده است.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

آقای شریف در ادامه این موضوع گفته است: این انجمن هنوز ریالی وام به خودرو و موتورسیکلت‌های عمومی فرسوده نداده است و آنچه که طبق قانون مشخص خواهد شد این است که این فرایند با دو بخش اولویت دار آغاز می‌شود.

وام جایگزینی ۱۰۰ هزار موتورسیکلت فرسوده از آبان

جزئیات وام جایگزینی ۱۰۰ هزار موتورسیکلت فرسوده

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو بیان کرد: در حال حاضر مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام به ازای هر موتور سیکلت به عنوان پیش پرداخت مطرح شده است ولی هنوز قطعی و نهایی نشده چرا که این طرح برای جایگزینی ۱۰۰ هزار موتورسیکلت فرسوده انجام خواهد شد. در این خصوص جلساتی هم با موتورسازان و خودروسازان توسط سازمان محیط زیست و انجمن اسقاط خودرو برای تعویض این وسایل حمل و نقل فرسوده انجام شده است.

منبع

او در پایان اذعان داشت: احتمالا اول آبان امسال (1402) شاهد پرداخت این وام در طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده باشیم و هم وطنان می‌توانند از آن بهره ببرند.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم وبا روندنشون کلی حال میکنم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم. از سال 1400 هم یکمی دارم توی حوزه سئو کار میکنم و یک وقتایی حرکت‌هایی خفنی زدم. :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!