اخباراخبار موتورسیکلت

موتورسیکلت CFMoto 675SR-R به زودی به بازار می‌آید

اخبار خودرو

برند CFMoto در سال گذشته برای اولین بار از مدل CFMoto 675SR-R رونمایی کرد. این موتورسیکلت که به صورت سه سیلندر ساخته شده بود، 675 سی‌سی است و حالا قرار است به زودی نسخه نهایی آن وارد بازار شود؛ اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

در تیزر کوتاهی که به تازگی منتشر شد، بخش‌هایی از این موتور نشان داده شده است، همچنین عبارت «به زودی…» در ویدیو مشاهده می‌شود که نشان از عرضه آن در روزهای آینده دارد. دیگر مدل‌های CFMoto امسال به بازار عرضه شدند ولی 500SR Voom چهار سیلندر بر خلاف دیگر مدل‌ها، تنها مختص به بازار چین خواهد بود.

CFMoto 675SR-R

این در حالی است که مدل CFMoto 675SR-R سه سیلندر به بازار جهانی راه پیدا می‌کند. پیشرانه این محصول در نمایشگاه EICMA سال گذشته میلان به نمایش گذاشته شده بود و کاملا واضح بود که کمپانی قصد دارد توجه علاقمندان زیادی را در سطح بین‌المللی به خود جلب کند که البته باید بگوییم در این راه موفق نیز بوده است. 

CFMoto 675SR-R

اگر بخواهیم به جزییاتی که از این موتور در تیزر آمده است، اشاره کنیم، در نگاه اول نام 675SR-R این مدل جلب توجه می‌کند. CFMoto سعی می‌کرد که عنوان SR را برای نسخه‌های استاندارد و SR-R را برای مدل‌های پرمیوم انتخاب کند، ولی حالا بنظر می‌رسد این سه سیلندر جدید با مشخصات کامل SR-R عرضه خواهد شد.

البته این عنوان در بازار ایالات متحده به SS تغییر پیدا می‌کند و احتمالا این محصول 675SS یا 675SS-R نامیده شود.

مطالب پایین را نیز بخوانید:

از نظر طراحی در بخش جلویی با چراغ‌های ال‌‌ای‌دی با طراحی به شکل تیک و چراغ‌های اصلی در زیر آن روبرو می‌شویم. عناصر آیرودینامیک در فرینگ وجود دارند و جریان هوا به خوبی کنترل می‌شود. سراسر بدنه در رنگ مشکی طراحی شده و بنظر می‌رسد نسخه نهایی همینقدر استثنایی و چشمگیر باشد.

CFMoto 675SR-R

صندلی راحت و طراحی منحصربفرد، احساس مدرن بودن و راحتی را به سوارکار القا می‌کنند. جاپایی‌ها نیز ارتقا یافته‌اند. در ماه گذشته، اطلاعاتی درباره فاصله بین دو محور و وزن موتور منتشر شده بود، بنابراین فاصله بین دو محور آن چیزی حدود 140 سانتی‌متر و وزن محصول 194 کیلوگرم خواهد بود. هنوز اطلاعات مشخصی از میزان حداکثری قدرت در مدل‌های جهانی منتشر نشده است.

CFMoto 675SR-R

در سال گذشته هنگامی که از پیشرانه این محصول رونمایی شده بود، اعلام شد که این انجین تا 100 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، کمی بعد این رقم به 94 اسب بخار کاهش پیدا کرد که نشان از نسخه محدود شده آن داشت. کمپانی ادعا می‌کند دور پیشرانه 12300 دور در دقیقه است که واقعا رقم خوبی بنظر می‌رسد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!