اخباراخبار موتورسیکلت

هوندا CBR250RR SP مدل 2023 را ببینید!

اخبار خودرو

موتورسیکلت 4 لیتری و اسپرت جدید هوندا، یعنی CBR250 RR SP برای سال 2023 تعداد زیادی به روزرسانی جذاب در کشور اندونزی دریافت خواهد کرد.

هم اکنون این مدل یعنی SP با بروزرسانی‌های انجام شده در عملکرد موتور؛ برتری بیشتری نسبت به مدل استاندارد یعنی CBR250 RR دارد.

مشخصات فنی CBR250RR SP

این موتورسیکلت با همان پیشرانه 249.7 سی سی هشت سوپاپه DOHC عرضه می‌شود، اما نسبت تراکم موتور از 12.1:1 به 12.5:1.1 افزایش یافته است.

این تغییر باعث افزایش قدرتی در حدود 2 اسب بخار شده و هم اکنون قدرت این محصول به 42 اسب بخار در 13 هزار دور در دقیقه می‌رسد.

هوندا همچنین ضرایب دنده را برای شتاب بیشتر کوتاه کرده است.

در همین حال CBR250RR استاندارد، قدرتی برابر 39 اسب بخار دارد.

با هوندا بزرگ‌ترین سازنده موتورسیکلت در جهان بیشتر آشنا شوید.

برای اینکه مدل SP جدید مزیت‌های بیشتری نسبت به مدل استاندارد داشته باشد، هوندا مدل قبلی را به یک شیفتر سریع دو جهته مجهز کرده است که امکان تعویض دنده بدون کلاچ را فراهم می‌کند.

این ویژگی به ندرت در موتورسیکلت‌های کوچک یافت می‌شود و محصولاتی چون یاماها R15 V4 استثنا هستند.

به طور مشاله مدل SP از لحاظ سخت افزاری بهتر از نسخه استاندارد در قسمت جلویی است؛ زیرا دارای چنگال‌های جلو وارونه از نوه BPF است و چیزی شبیه به برادران بزرگتر خود یعنی CBR500R و CBR650R شده است.

علاوه بر این تغییر، ترمز موتورسیکلت نیز شامل یک دیسک واحد در انتها با قابلیت ABS دو کاناله است.

از دیگر ویژگی‌های هوندا CBR250RR SP می‌توان به خوشه ابزار ال سی دی فانتزی، نورپردازی LED در اطراف موتور، سیستم گاز با بهره‌گیری از سیم و حالت‌های مختلف سواری اشاره کرد.

قیمت این محصول یعنی هوندا CBR250RR SP در اندونزی برابر با 23000 RM است.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!