اخباراخبار موتورسیکلت

آغاز نمایشگاه کانتون چین ۲۰۲۴ از ۲۴ مهر ماه

اخبار خودرو

در اخبار جدیدی که منتشر شده است مشخص شد که نمایشگاه کانتون چین ۲۰۲۴ قرار است از ۱۵ اکتبر تا ۴ نوامبر (۲۴ مهر تا ۱۴ آبان ۱۴۰۳) در گوانگژو چین برگزار شود. این رویداد که به عنوان نمایشگاه واردات و صادرات چین نیز شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های چین به شمار می‌رود و همیشه در آن شرکت‌ها و رقبای تجاری در زمینه‌های مختلف از جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود پرده برمی‌دارند.

این نمایشگاه که صد و سی و ششمین نمایشگاه کانتون به شمار می‌رود، روی حوزه‌های مختلفی تمرکز کرده و شما می‌توانید این نمایشگاه و بخش‌های مختلف آن را به صورت آنلاین از ایران مشاهده کرده و با تولید کنندگان در ارتباط باشید.

این مطلب را نیز بخوانید: ایران دوچرخ با افتتاح شعبه جدید در قلب تهران، به استقبال علاقه‌مندان رفت

آنطور که مشخص شده است تمام خریدارانی که خارج از چین حضور دارند و قصد داشته که در محل نمایشگاه به صورت حضوری شرکت کنند، باید از قبل پیش ثبت نام انجام داده تا پروسه ثبت نام آنها شروع شود. شما می‌توانید برای مشاهده این نمایشگاه به صورت آنلاین از آدرس https://www.cantonfair.org.cn/m/en-US اقدام کنید. نمایشگاه کانتون چین ۲۰۲۴ قرار است در سه فاز برگزار شود که فاز اول از ۱۵ تا ۱۹ اکتبر، فاز دوم از ۲۳ تا ۲۷ اکتبر و فاز سوم از ۳۱ اکتبر تا ۴ نوامبر برگزار خواهند شد.

کمپانی‌های مختلف در هر فاز شرکت خواهند کرد و از محصولات خود رونمایی می‌کنند. برای مثال در فاز اول شما می‌توانید از لوازم برقی خانگی، محصولات الکترونیک مصرفی و اطلاعات، محصولات الکترونیکی و الکتریکی، تجهیزات روشنایی، انرژی نو، مواد جدید و محصولات شیمیایی، سخت افزار، ابزار، تجهیزات ماشین آلات پردازش و برق، ماشین آلات عمومی و قطعات پایه مکانیکی، اتوماسیون صنعتی و ساخت هوشمند، ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات کشاورزی، وسایل نقلیه جدید انرژی و تحرک هوشمند و… دیدن کنید.

همچنین از محصولات جدیدی که در حوزه موتور سیکلت، دوچرخه، قطعات یدکی و وسایل نقلیه نیز رونمایی شده‌اند، پرده برداشته خواهد شد.

اما در فاز دوم محصولات جدیدی در حوزه مصالح ساختمانی و تزیینی، تجهیزات بهداشتی و حمام، مبلمان، ظروف آشپزخانه و سفره، سرامیک عمومی، اقلام خانگی، ساعت و ابزار نوری، هدایا و حق بیمه، دکوراسیون منزل، محصولات باغبانی، بافندگی، حصیر و محصولات آهن و… رونمایی می‌شود. پس شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در هر یک از این حوزه‌ها نسبت به دیدن محصولات چه به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید.

در انتها به فاز سوم می‌رسیم که دارای محصولاتی در حوزه مراقبت‌های شخصی، لوازم بهداشتی، داروها، غذای حیوانات خانگی، محصولات کودک، نوزاد و زایمان، اسباب بازی، پوشاک مردانه و زنانه خواهد بود. علاوه بر آن، از لباس ورزشی و لباس زیر گرفته تا چرم، انواع پارچه‌ها، کفش، لوازم اداری و غیره در این نمایشگاه حضور دارند.

تبلیغ پایین مطلب
تصویر فاطمه آهنگریان

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!