اخباراخبار موتورسیکلت

یاماها R15M و MT15 V2 MotoGP Edition 2024 معرفی شدند

اخبار خودرو

به تازگی از یاماها R15M و MT15 V2 Monster Energy MotoGP Edition با ظاهری اسپرت رونمایی شد. این دو محصول یادآور میراث کمپانی در بخش خودروهای مسابقه‌ای هستند و با ویژگی‌های جذاب و الگوی فیبر کربن ساخته شده‌اند. کمپانی برای ساخت این دو موتورسیکلت‌ روی قابلیت‌های مسابقه‌ای تمرکز فراوانی کرده تا تغییرات ویژه‌ای روی باک بنزین، پنل‌های جانبی و صندلی‌ها اعمال کند.

اگرچه همان انجین ۱۵۵ سی‌سی تک سیلندر آب خنک مانند نسل قبلی در اینجا هم حضور دارد. هیچ تغییر فنی در این نسخه مشاهده نمی‌شود، پیشرانه چهار سوپاپ SOHC در Monster Energy Yamaha MotoGP Edition قادر است حداکثر گشتاور 14.2 نیوتن متر و حداکثر قدرتی معادل 18.4 اسب بخار تولید کند.

مطالب پایین را نیز بخوانید:

گیربکس ۶ سرعته با سیستم کلاچ کمکی به صورت استاندارد در این محصول عرضه می‌شود تا کارایی بهتری را برای موتور به ارمغان بیاورد. مدل 2024 Yamaha R15M MotoGP Edition قرار است با قیمتی برابر با 198800 روپیه فروخته شود، این در حالی است که MT-15 V2 حدودا 173400 روپیه قیمت دارد!

در بخش امکانات به سیستم کنترل کشش، فناوری سوپاپ متغیر، سیستم تعلیق دو شاخه معکوس، اتصال بلوتوث می‌رسیم. علاوه بر آن، R15M با نمایشگر تمام دیجیتال TFT، نورپردازی ال‌‌ای‌دی در پلاک، کنترل صدا و موسیقی و… همراه می‌شود. این محصول به فرینگ‌های جانبی و پنل عقب مجهز شده و در اکثر بخش‌های موتور فیبر کربن و رنگ مشکی به چشم می‌خورد که ظاهر جذاب‌تری به موتور بخشیده‌اند.

چرخ‌ها در رنگ آبی طراحی شده‌اند که ترکیب جذاب و اسپرتی ساخته است. چند ماه پیش بود که یاماها از مدل Fascino S با ویژگی Answer Back رونمایی کرد و کمی بعد 2024 Yamaha FZ-S Fi V4 DLX با دو رنگ‌بندی به بازار آمد. نظر شما درباره یاماها R15M و MT15 V2 MotoGP Edition 2024 چیست؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این محصولات با ما همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!