اخبارگوناگون

چقدر سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت می‌توانیم در کارت سوخت ذخیره کنیم؟

اخبار خودرو

محمدصادقی مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت درباره زمان فرایند صدور کارت سوخت و میزان سقف ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت به خبرنگاران اعلام کرد:

زمان صدور کارت سوخت

به اعلام مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت روند صدور کارت سوخت المثنی یک فرآیند بین چند ارگان مختلف بوده که شروع فرآیند ثبت درخواست در دفاتر پلیس ۱۰+ بوده سپس تولید کارت و پاکت‌گذاری بوده در نتیجه تحویل به شرکت پست است.

این روند از طریق سازمان‌های مختلف اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه در این فرآیند، کدرهگیری در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد، مردم می‌توانند در هر مرحله، با وارد کردن کدرهگیری درخواست خود در سایت پلیس راهور و شرکت پست، از وضعیت دقیق فرآیند صدور کارت سوخت خود مطلع شوند.

اکنون فرآیند صدور کارت سوخت المثنی به کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیده است و کارت‌های سوخت در صف صدور در حال نزدیک شدن به تحویل تمامی آن‌ها به مردم است.

محمدصادقی ( مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت)

ماندگاری یا زمان ذخیره سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت در کارت سوخت

در ادامه همچنین مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: میزان ذخیره بنزین در کارت وسایل نقلیه شخصی اعم از سواری و موتورسیکلت، ۹ ماهه است، یعنی یک خودروی سواری ۵۴۰ لیتر و یک موتور سیکلت ۲۲۵ لیتر بنزین را می‌تواند ذخیره داشته باشد.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چرا کارت سوخت ماشین من نمیاد
    4ماهه ماشین صفر از مدیران خودرو گرفتم
    چگونه باید اطلاع پیدا کنم، ممنونم جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!