کاوازاکی نینجا ZX-25RR special edition رونمایی شد

کاوازکی امسال چهلمین سال ورود مدل‌های مسابقه‌ای نینجا خود را به بازار جشن می‌گیرد و بر همین اساس از مدل جدیدی به نام کاوازاکی نینجا ZX-25RR special edition رونمایی کرد. با نگاهی به تصاویر این محصول متوجه می‌شویم که طراحان برای رنگ‌بندی بدنه از رنگ‌های سبز لیمویی، سفید مرواریدی و آبی استفاده کرده‌اند، همان رنگ‌هایی که در اصل نشانگر تیم مسابقه کاوازاکی است!

در فرینگ کناری لوگوی Kawasaki به چشم می‌خورد، روی باک بنزین نیز لوگوی دیگری برای چهلمین سالگرد نینجا یعنی  ‘40th Ninja Anniversary’ حضور یافته است. آلیاژ چرخ‌ها در رنگ سبز ساخته شده که جذابیت فراوانی به آن می‌بخشد.

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ موتورسیکلت برتر کلاسیک کاوازاکی

مهندسان کاوازاکی برای ساخت تمام این عناصر از مدل مسابقه‌ای کاوازاکی ZXR750 دهه 1980 الهام گرفته بودند. مشخصات فنی Ninja ZX-25RR special edition با مدل استاندارد تفاوتی ندارد. نکته جذاب مدل جدید پیشرانه 249.8 سی‌سی چهار سیلندر خطی آن است که تا 50 اسب بخار قدرت در 15500 دور دقیقه و 22.9 نیوتن متر گشتاور در 14500 دور در دقیقه تولید می‌کند.

امکانات استاندارد کاوازاکی نینجا ZX-25RR special edition شامل سیستم کنترل کشش، پاور مود، سیستم ABS و… هستند‌. همچنین سیستم نورپردازی ال‌ای‌دی و نمایشگر TFT مجهز به بلوتوث این ترکیب را کامل می‌کنند.

سیستم تعلیق نیز به قابلیت تنظیم شدن مجهز شده است. کاوازاکی نینجا ZX-25RR special edition که اکنون در اندونزی رونمایی شده، قرار است با قیمت 745,000 روپیه یا 8,883.66 دلار به فروش برسد. بنابراین این محصول از مدل استاندارد RR که با قیمت 721000 روپیه عرضه شده بود، گران‌تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

موتور کاوازاکی
نظرات (0)
افزدون نظر