همکاری با ما

همکاری با پلاس موتو

پایگاه خبری پلاس موتور، به عنوان یکی از جامع‌ترین وب سایت‌های حوزه موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتورهای برقی کشور، با فعالیت در زمینه صنعت فوق و تجهیزات و فناوری‌های وابسته، تصمیم دارد تا تیم نویسندگان و مترجمین خود را تکمیل نماید. به همین خاطر بر آن شدیم تا از شما عزیزان علاقه‌مند به این حوزه و یا متبحر در ترجمه، دعوت کنیم تا به ما بپیوندید.

همکاری با علاقه‌مندان موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر برقی

اگر بخواهیم نگاهی به شاکله اصلی سایت بیندازیم، اکثرا از افرادی تشکیل شده که سابقه حضور فعال در دنیای مجازی وب را دارند و هم اینک نیز حرفه اصلی آن‌ها در همین حوزه (چه به صورت نویسنده، مترجم، خبرنگار، سردبیر و…) است.

به همین منظور علاقه‌مندیم تا از عاشقان دنیای موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر برقی دعوت کنیم تا به جمع ما در پلاس موتو بپیوندند و با کمک آن‌ها نقاط قوت خود را قوی‌تر و نقاط ضعفمان را کم‌رنگ‌تر کنیم. برای پیوستن به ما هم مهم‌ترین شرط، همان علاقه به این حوزه جذاب است.

پس اگر به این حوزه علاقه داشته و عاشق موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر برقی هستید، لحظه‌ای درنگ نکرده و به جمع ما در دنیای صمیمی پلاس موتور بپیوندید. قصد داریم تا همچنان تیم نویسندگان خود را تکمیل کرده و به دنبال آن بخش‌های گسترده‌تری را نیز تعیین نماییم.

تا دیر نشده بگوییم پلاس موتو، همکار و شریک تجاری مجموعه چرخان است.

مهمترین خصوصیت همکاران ما

گروهی که قصد داریم تا به جمع خودمان بیفزاییم، افراد عاشق و متخصص هستند، کسانی‌که توانایی خوبی در ترجمه، تالیف و نگارش مطلوب مقالات در حوزه موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر برقی داشته و این قابلیت را در خودشان می‌بینند که با صرف زمان کافی و استمرار علاقه‌شان به کار، یکی از دوستان ثابت و بلند مدت ما بشوند.

اگر در این بخش داوطلب هستید، در هر کجای ایران (و حتی این کره خاکی) که باشید، می‌توانید یکی از همکاران جدید ما لقب بگیرید. به گزینه‌های زیر دقت کنید، آیا در آن‌ها مهارت کافی دارید؟

  • تسلط کافی به زبان انگلیسی به خصوص در حوزه صنعت موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر برقی و تجهیزات وابسته
  • توانایی مناسب در نگارش و رعایت اصول پایه ادبی
  • خلاقیت و ابتکار برای پیشنهاد دادن مقالات و نوشتن مطالبی که جذابیت و کاربرد بالایی دارند
  • گذاشتن وقت کافی برای یک همکاری منظم و پیوسته به همراه پشتکار جهت استمرار آن
  • تعهد کاری و اخلاقی به تیم پلاس موتو

اگر این شرایط را داشتید (عاشقی فراموش نشود!)، به ما اعلام کرده و منتظر شوید تا یک ایمیل برایتان ارسال کنیم. پس از آن، یک دوره کوتاه بصورت آزمایشی از همکاری ما آغاز و پس از پایان یافتن آن، در صورت مناسب بودن شرایط همکاری، شما یکی از دوستان صمیمی پلاسموتو خواهید شد.

البته بدیهی است که مبلغی جهت جبران بخشی از زحمات شما خوبان در نظر خواهیم گرفت که پس از پیوستن به تیم ثابت پلاس موتو، در پایان هر ماه به حساب شما واریز خواهد شد.

موقعیت‌های شغلی و حوزه‌های فعالیت

ما در حوزه‌های زیر مشتاقیم با شما همکاری داشته باشیم:

  • سرویس خبر
  • سرویس تحلیل
  • سرویس مشاوره و بررسی
  • سرویس اخبار خارجی
  • سرویس آموزش

در صورت علاقه به هر یک از این حوزه‌های گفته شده، کافیست تا مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی، سن، محل سکونت، شماره تلفن و رزومه خود را به ایمیل ما plusmoto.ir  [ at ] gmail [ . ] com ارسال نمایید.

سوالات متداول

آیا امکان همکاری به صورت دورکاری و پاره‌وقت وجود دارد؟

بله البته، شروع همکاری با ما؛ در ابتدا به همین صورت خواهد بود.

در چه حوزه‌هایی می‌توانم محتوا تولید کنم؟

ما نیازمند محتوای تصویری و نوشتاری در قالب انواع آموزشی، نقد و بررسی و ویدیویی یا نوشتاری هستیم.

آیا مخاطبین می‌توانند مطالب، ویدئو‌ها و تحلیل‌های خود را برای نشر در وب‌سایت ارسال کنند؟

بله حتما! این برای ما افتخار هست که آثار شما را با درج نام شما منتشر کنیم.