درباره ما

درباره پلاس موتو

با ورود صنعت موتورسیکلت و همچنین مدل‌های جذاب به بازارهای بین المللی و به دنبال آن بازار کشورمان، علاقه مردم نیز به حوزه موتورسیکلت‌ها روز به روز افزایش یافته است. این وسیله پرکاربرد در کنار دوچرخه و اسکوترهای برقی این روزها یکی از اولین انتخاب‌های مردم در جهان برای تسهیل رفت و آمدشان به شمار می‌آید.

امروزه در فضای وب، سایت‌های زیادی در حوزه خودرو فعالیت داشته و دارند؛ اما خلاء یک سایت جامع خبری، آموزشی در بخش موتورسیکلت و اسکوترها و دوچرخه کاملا حس می‌شود.

پلاس موتو، از پاییز سال 1401، با بهره گیری از تیمی با سابقه و حرفه‌ای در حوزه صنعت کشور، در تلاش خواهد بود تا با تولید محتوای اختصاصی و ارتباط مناسب و نزدیک با تولیدکنندگان و نمایندگی‌های اصلی این حوزه، مطالبی با کیفیت و در شان کاربران ایرانی را تهیه و منتشر نماید.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، مقالات آموزشی و بررسی‌های تخصصی خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

خواهشمندیم شما نیز ما را در ارایه پیشنهادات و یاری رساندن برای آغاز یک مسیر جذاب همراهی کنید.

لازم به ذکر است که سایت پلاس موتو، زیرمجموعه‌ای از سایت موفق چرخان به عنوان یک پایگاه تحلیلی و اخبار خودرو به شمار می‌رود.

پتروتکس – Petrotex تولید کننده و توزیع کننده اصلی مکمل بنزین با تکنولوژی نانو و محلول پاک‌کننده سیستم سوخت‌رسانی خودرو، اسپانسر پایگاه خبری پلاس موتو است.

رسانه‌های گروه خبری پلاس

مشتاق دیدارتان هستیم 🙂