نگاهی به نسخه جدید TVS Jupiter 110

کمپانی TVS اخیرا از Jupiter جدید رونمایی کرد. این نسخه با نسل قبلی خود تفاوت‌هایی دارد که در ادامه این مطلب به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت. طراحی و پیشرانه به کار رفته در این مدل با نسخه قبلی متفاوت هستند و حتی ورژن جدید با امکانات بیشتری عرضه می‌شود که باعث افزایش ارزش خرید آن می‌شوند. در ادامه بیشتر به بررسی بخش‌های مختلف این موتور در پلاس موتو می‌پردازیم.

طراحی ظاهری TVS Jupiter 110

تفاوت اساسی در نوع طراحی این موتورسیکلت‌ است. ورژن TVS Jupiter قبلی با طراحی قدیمی ساخته شده بود و بیشتر از این نظر مناسب گروه بزرگسالان شناخته می‌شد. مدل جدید مدرن‌تر است و هر دو گروه جوانان و میانسال را هدف قرار می‌دهد.

در بخش طراحی می‌توان LED DRL را در بخش جلو و نوار چراغ عقب ال‌‌ای‌دی را مشاهده کرد. خطوط فراوانی روی بدنه موتور به چشم می‌خورد و در کل ظاهر ورژن جدید از نسخه قدیمی خیلی بهتر است. تصاویری نیز از این محصول را برایتان گردآوری کرده‌ایم تا طراحی آن را بهتر مشاهده کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: TVS NTorq در نسخه مشکی رنگ معرفی شد

بررسی ویژگی‌های نسخه جدید TVS Jupiter 110

کمپانی TVS می‌داند که برای جذب مخاطب و جلب توجه مشتریان از سراسر جهان باید محصولات خود را با امکانات و ویژگی‌های فراوان عرضه کند. پس شکی ندارد که Jupiter جدید با ویژگی‌های مدرن به بازار بیاید. این محصول با چراغ‌های ال‌ای‌دی، نمایشگر ال‌سی‌دی مجهز به اتصال بلوتوث و شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد.

راحتی در سواری

یکی از نکات خوب این موتورسیکلت‌، داشتن فضای ذخیره‌سازی گسترده است، پس به راحتی می‌توانید وسایل اضافه خود را در این بخش قرار دهید. یکی از دلایل این امر افزایش ابعاد موتور عنوان می‌شود، بنابراین حالا دو فرد بزرگسال به راحتی می‌توانند به موتورسواری پرداخته و حس خوبی را تجربه کنند‌.

صندلی‌های بزرگ ارتفاع پشتی زیادی دارند و زیر این صندلی‌ها نیز فضایی برای قرار دادن وسایل وجود دارد. حالا دیگر نیازی نیست که برای بنزین زدن از موتور پیاده شوید، چرا که درپوش باک اکنون روی بخش عقب موتور طراحی شده است؛ همان چیزی که در Jupiter قبلی مشکل‌ساز شده بود.

انجین قدرتمند و بزرگتر

مهندسان شرکت در پروسه ساخت این موتور تنها به افزایش ابعاد موتور بسنده نکرده‌اند، چرا که سایز انجین نیز در مدل جدید افزایش یافته است و از 109 سی‌سی به 113 سی‌سی رسید. پس انتظار داریم قدرت خروجی نیز افزایش یافته باشد! دقیقا همانطور که انتظار داشتیم، قدرت افزایش یافته است و این پیشرانه اکنون می‌‌تواند 8 اسب بخار قدرت در 6500 دور در دقیقه و 9.2 نیوتن گشتاور در 5000 دور در دقیقه تولید کند. همچنین سیستم دستیار iGo در این محصول حضور یافت تا میزان گشتاور را به 9.8 نیوتن متر برساند.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی ویژگی‌های TVS انتورک 125 نیرو موتور

موتور تی وی اس
نظرات (0)
افزدون نظر