بررسی دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی جذاب

دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی یکی از جدیدترین محصولات دوکاتی است که در سال 2022 به عنوان نسخه لیمیتد ادیشن به بازار آمد. این نسخه در آن زمان با قیمتی برابر با 68000 دلار در مالزی عرضه شد. دوکاتی در آن زمان 693 دستگاه از آن تولید کرد که 630 مدل به عنوان مدل پایه به بازار آمدند و 63 دستگاه نیز به Speciale Clienti شهرت یافتند که به عنوان مدل ویژه شناخته می‌شوند و علاقمندان می‌توانند پس از خریداری تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده و موتورسیکلتی سفارشی‌سازی شده تحویل بگیرند.

دو شرکت Sant’Agata Bolognese و Centro Stile Ducati برای ساخت این موتورسیکلت باهم همکاری کرده‌اند تا لوگوی انحصاری STO و شماره 63 ساخته شود. خوب است بدانید که عدد 63 یادآور سال تاسیس لامبورگینی است.

دوکاتی برای ساخت استریت فایتر V4 لامبورگینی از لامبورگینی هوراکان STO الهام گرفته است و حالا با محصولی جدید، با مشخصات عالی از جمله ورودی هوا مشابه ابرخودروی Sant’Agata Bolognese، مجهز به گلگیر جلویی، روکش مخزن، بدنه منحصر به فرد و رنگ‌بندی جذاب روبرو هستیم.

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ سوپر موتور ژاپنی و ایتالیایی

در نسخه ویژه نیز از فیبر کربن به شکل گسترده‌ای استفاده می‌شود که باز هم کمپانی سازنده از لامبورگینی هوراکان STO الهام گرفته است.

در هر صورت، بیایید در ادامه به سراغ مشخصات این موتورسیکلت برویم و این محصول جذاب دوکاتی را از نظر قیمت، ویژگی‌ها، مشخصات فنی و ارزش خرید بررسی کنیم، پس اگر درباره استریت فایتر V4 لامبورگینی سوالاتی دارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. بنابراین بیایید مشخصات متفاوت آن را باهم بررسی کنیم.

ساخت دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی با الهام از لامبورگینی هوراکان STO

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، دوکاتی برای ساخت دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی از لامبورگینی هوراکان STO الهام گرفته است. در نتیجه تعجبی ندارد که ببینیم بدنه، جلوپنجره و چرخ‌های این موتورسیکلت تشابه فراوانی با مدل هوراکان STO دارد‌.

بدنه و مشخصات ظاهری دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی

این موتورسیکلت‌ اسپرت تنها با هدف ارائه تجربه سواری اسپرت و فناوری عالی در حد محصولات مسابقه‌ای ساخته شده و برای سواری در جاده‌ها بسیار مناسب خواهد بود. از این مدل 630 دستگاه به عنوان مدل پایه به بازار آمد. ولی دوکاتی به فکر مشتریان ثابت لامبورگینی نیز بوده است و تنها 63 دستگاه Speciale Clienti تولید کرده که به عنوان مدل ویژه شناخته می‌شوند.

خریداران می‌توانند پس از خریداری این محصول تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده و موتورسیکلتی سفارشی‌سازی شده تحویل بگیرند. بنابراین موتورسیکلتی با همان رنگ بدنه و چرخ‌هایی مانند لامبورگینی در اختیار مشتریان ویژه قرار می‌گیرد.

همچنین امکان انتخاب رنگ کالیپرهای ترمز از بین رنگ‌های موجود یعنی زرد، قرمز، مشکی و نارنجی وجود دارد. دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی به گیره‌های قابل تنظیم در پایه سواری مجهز شده، دوکاتی از فیبر کربن در بخش‌هایی که در تحت تاثیر گرما قرار می‌گیرند، استفاده کرده، همچنین صدا خفه کن اگزوز Akrapovič از تیتانیوم با کلاهک فیبر کربن ساخته شده است.

سازنده از چرم آلکانترا در صندلی استفاده کرد تا به سوارکار نسخه ویژه این مدل حس منحصربفردتری را القا کند. روکش مخزن در بدنه با یک صفحه فلزی مزین شده که روی آن نام مدل و شماره سریال دوچرخه حضور دارند. این شماره همچنین در نمایشگر داشبورد TFT موجود در این دستگاه نمایش داده می‌شود.

استریت فایتر V4 لامبورگینی در رنگ‌بندی خاص متشکل از سبز و نارنجی عرضه شده است که ترکیب زیبایی را به وجود آورده‌اند، همچنین دیسک‌های Brembo و کالیپرهای ترمز به خوبی کار می‌کنند. سیستم Öhlins هنوز در این مدل حضور دارد که مانند دو شاخه در رنگ مشکی ساخته شده‌ است.

دوکاتی حتی در ساخت زین موتورسیکلت نیز از هوراکان الهام گرفت و هایلایت‌های همرنگ با روکش صندلی ایجاد کرده است تا ترکیب زیبایی را به علاقمندان نشان دهد. در ادامه به سراغ مشخصات فنی این موتورسیکلت‌ رفته‌ایم.

مشخصات فنی دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی

دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی به پیشرانه‌ای 1103 سی‌سی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 208 اسب بخار در 13000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 123 نیوتن متر در 9500 دور در دقیقه تولید کند. در پایین خلاصه‌ای از مشخصات این موتورسیکلت اسپرت سبک وزن را برای شما ارائه کرده‌ایم.

انجینپیشرانه 1103 سی‌سی مجهز به خنک‌کننده مایع
قدرت208 اسب بخار در 13000 دور در دقیقه
گشتاور91 پوند فوت در 9500 دور در دقیقه
گیربکس6 سرعته Quick Shift دوکاتی
فریماز نوع آلومینیوم
ظرفیت مخزن سوخت17 لیتر
فاصله بین دو محور1488 میلی‌متر
وزن197.5 کیلوگرم
ارتفاع صندلی845 میلی‌متر

قیمت

این موتورسیکلت ارزش خرید بالایی دارد و ویژگی‌هایی همچون سبک و اسپرت بودن موجب شده تا سازنده بتواند ترکیبی عالی از فناوری، عملکرد و طراحی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تمام این‌ قابلیت‌ها با قیمتی برابر با 68000 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر به محصولی اسپرت نیاز دارید که ویژگی‌های منحصر به‌فردی داشته و بتواند با بدنه، تجهیزات، سیستم ترمز خود انقلابی در صنعت موتورسیکلت ایجاد کند، این موتورسیکلت بدون شک گزینه خوبی برای شما است.

این مطلب را نیز بخوانید: 10 سوپرموتور گران‌تر از ابرخودروها

نظر شما درباره این مدل خیره‌کننده چیست؟ لطفا نظراتتان را درباره قیمت، رنگ‌بندی، مشخصات فنی و تجهیزات دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی برای ما بنویسید؛ همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه همراه پلاس موتو باشید.

موتور دوکاتی
نظرات (0)
افزدون نظر