یاماها Aerox 155 2024 با رنگ‌بندی و آپشن جدید

یاماها کمپانی بزرگی است که در زمینه تولید و عرضه موتورسیکلت‌ فعالیت می‌کند‌. این شرکت به تازگی اعلام کرد که یاماها Aerox 155 2024 قرار است به زودی با رنگ‌بندی و ویژگی‌های جدید به بازار بیاید! در ادامه بیشتر به بررسی مشخصات کلی این محصول خواهیم پرداخت.

نسخه استاندارد یاماها Aerox 155 2024

نسخه استاندارد یاماها Aerox 155 2024 در دو رنگ چشمگیر عرضه می‌شوند که شامل آبی و برنز هستند. البته در کشور ما نیز طرح ایروکس با رنگ بندی متنوعی بفروش میرسد ولی نسخه اصلی و جدید ایروکس با رنگ آبی می‌تواند توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند، در حالی که نسخه برنز پیچیدگی و ظرافت را در هم ترکیب می‌کند. بدون شک اطمینان داریم که این محصول با گرافیک اسپرت و طراحی جذاب می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

این مطلب را نیز بخوانید: یاماها MT-09 Y-AMT 2025 با گیربکس دستی اتوماتیک

نسخه مجهز به ABS

برای سوارکارانی که به دنبال امنیت و کنترل خوب در موتور هستند، نسخه‌ مجهز به سیستم ABS یاماها Aerox 155 انتخاب خوبی است. این محصول در دو رنگ‌بندی جذاب Cyan Sky و آبی Premium Navy ساخته شد.

قدرت و عملکرد

در زیر ظاهر ظریفش، یاماها Aerox 155 به یک پیشرانه 155 سی‌سی مجهز به خنک‌کننده مایع SOHC مجهز شده که می‌‌تواند 15.4 اسب بخار قدرت و 13.9 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تکنولوژی و امکانات

یاماها Aerox 155 با بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته همراه شده که تجربه سواری لذت‌بخشی را ارائه می‌کند. اتصال بلوتوث، سیستم استارت و ورود بدون کلید و… از جمله امکانات این محصول به شمار می‌روند. یک کلاستر ال‌سی‌دی برای موتور طراحی شده تا دسترسی به اطلاعات ضروری را برای سوارکار راحت‌تر کند، یک پورت شارژ USB نیز برای شارژ کردن دستگاه‌های هوشمند در سواری کاربرد دارد.

این مطلب را نیز بخوانید: یاماها WR250F و YZ250FX جدید برای رقابت با کاوازاکی به بازار می‌آیند

قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه

مدل یاماها Aerox 155 در 174,000 روپیه قیمت‌گذاری شده است‌. این مدل که در دو رنگ آبی و برنز ساخته شده به زودی وارد بازار می‌شود، ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

نسخه مجهز به سیستم ABS یاماها Aerox 155 2024 در رنگ‌بندی Cyan Sky و Premium Navy ساخته شده و قیمتی برابر با 204000 روپیه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در زمینه موتورسیکلت با پلاس‌ موتو همراه باشید.

موتور یاماها
نظرات (0)
افزدون نظر