نسخه وسپا 946 Dragon عرضه شد

محصولات وسپا از دهه‌های قبل از محبوبیت زیادی برخوردار بودند و همچنان بر تعداد مشتریانش افزوده می‌شود. کمپانی ایتالیایی Piaggio اعلام کرد که از مدتی پیش در صنعت مد نیز همکاری می‌کند و جدیدترین مدل Vespa 946 Dragon را در نسخه محدود با قیمت 14,27,999 روپیه در هند عرضه خواهد کرد.

طراحی جذاب آن روی بدنه توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این طرح هنر دست معماران ایتالیایی است و فرهنگ، نوآوری و پیچیدگی را در انرژی و قدرت اژدها ترکیب می‌کند. این طرح اژدهای سبز رنگ در سرتاسر بدنه و زیر چراغ جلویی طراحی شده و با رنگ بدنه ترکیب خوبی ساخته است.

این مطالب را نیز بخوانید:

در بخش فنی به یک موتور 150 سی‌سی می‌رسیم، شاسی فلزی مونوکوک و ترمز شوک جلویی تکی سواری را بهبود می‌بخشند. چرخ‌های 12 اینچی و ترمز دیسکی 220 میلی‌متری در جلو عملکرد بهتری را به ارمغان می‌آورند.

چرم ناپا و رنگ سبز زمردی در طرح اژدهای روی بدنه جذابیت زیادی به موتور بخشیده‌اند. وسپا همیشه بیشتر از یک برند موتورسازی بوده است و هنر و فرهنگ را در هم می‌آمیخت. مدیرعامل Piaggio نیز در این باره اظهار داشته است که کمپانی از عرضه نسخه وسپا 946 Dragon در هند بسیار خوشحال است. اکنون فرصت مناسبی برای علاقمندان به موتورسیکلت‌هایی با عملکرد بالا و طراحی جذاب است.

Vespa 946 dragon قرار است به صورت جهانی به بازار عرضه شود. این محصول در تعداد محدودی ساخته شده و بسیار منحصربفرد خواهد بود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

موتور پیاجو Piaggio وسپا
نظرات (0)
افزدون نظر