عرضه محدود وسپا 140 به مناسبت 140 سالگی Piaggio

برای یک شرکت تولید‌کننده موتورسیکلت‌ در دنیا، جشن گرفتن تولد 140 سالگی شرکت واقعا نادر است چرا که بیشتر کمپانی‌ها زودتر از آن از این صنعت خارج می‌شوند. اما کمپانی موتورسازی Piaggio ایتالیا تولد 140 سالگی خود را با معرفی مدل وسپا 140 Piaggio جشن گرفته! این شرکت که در سال 1884 تاسیس شد، تا به امروز به فعالیت خود در این صنعت ادامه داده و موفق شد که محصولات بسیار کاربردی و محبوبی را به بازار عرضه کند.

برند محبوب وسپا

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای این کمپانی، وسپا است. حالا شرکت سازنده می‌خواهد به مناسبت 140 سالگی خود، از مدل Vespa 140th of Piaggio رونمایی کند. این نسخه مخصوص توجه‌ افراد را به خود جلب می‌کند، البته گفته شده که تنها 140 دستگاه از آن ساخته خواهد شد که در مراسم Vespa World Days 2024 به نمایش در آمدند.

کمپانی سازنده برای ساخت مدل 140 Piaggio از طراحی GTV 300 الهام گرفت. این مدل با ترکیبی از اشکال کلاسیک و قابلیت‌های مدرن ساخته شده، چراغ جلو کمی به پایین آمده، تکنولوژی‌های پیشرفته در آن به کار رفته و با ظاهر منحصربفرد خود، اسپرت‌تر بنظر می‌رسد.

مشخصات خاص وسپا 140 Piaggio

این مدل همچنین بخاطر رنگ‌بندی زیبای بدنه که در رنگ آبی و آبی کمرنگ در پس زمینه سفید طراحی شده، مورد توجه قرار گرفته است. صندلی تک‌سرنشینه نیز اکنون طول بزرگتری دارد و در رنگ آبی ساخته شده است. رینگ‌ها نیز در همین رنگ طراحی شده که تنها منحصر به همین مدل خواهند بود.

حاشیه مشکی‌رنگ در بدنه، آینه‌ها، زیرپایی‌های تاشو و غیره وجود دارد که ظاهری ظریف و استثنایی را به آن بخشیده است. در سپر عقب هر موتورسیکلت‌ لوگوی 140 سالگی به چشم می‌خورد.

مدل 140 Piaggio در بخش فنی به همان سیستم گیربکس CVT و انجین تک سیلندر 278 سی‌سی مجهز به خنک‌کننده مایع با 23.8 اسب بخار قدرت مجهز شده که در نسخه استاندارد GTV 300 وجود داشت. مجموعه نور فول ال‌ای‌دی و پنل ابزار دیجیتال نیز از GTV 300 گرفته شده، سیستم اتصال MIA وسپا نیز در این مدل در دسترس هستند.

استارت بدون کلید، کنترل کشش الکترونیکی ASR و سیستم ترمز ضد قفل همگی در این مدل اختصاصی حضور دارند. خوشبختانه، کمپانی امکان سفارشی‌سازی را برای خریداران فراهم کرده است، بنابراین شما می‌توانید با اکسسوری‌های مختلف مانند کیف چرمی وسپا در عقب که با لوگوی وسپا طراحی شده، فضای سرنشین را شخصی‌سازی کنید. هنوز قیمت این موتورسیکلت مشخص نشده است، بنابراین در آینده اطلاعات بیشتری از آن را برای شما ارائه خواهیم کرد.

موتور پیاجو Piaggio وسپا
نظرات (0)
افزدون نظر