جزئیات موتورسیکلت گازسوز باجاج بروزر منتشر شد

کمپانی محبوب باجاج چند سالی است که در عرصه تولید موتورسیکلت‌ فعالیت دارد و به زودی محصول جدید این شرکت وارد بازار خواهد شد. این موتورسیکلت‌ گازی قرار است تا چند هفته دیگر در هند عرضه شود. این اولین موتورسیکلت‌ گازی هندی است که تا به حال ساخته شده است.

باجاج بروزر گازی بدون شک تغییرات زیادی در دنیای موتورسیکلت‌ ایجاد می‌کند و تحول بزرگی در سرنوشت شرکت به وجود خواهد آورد. در ادامه هر اطلاعاتی که تاکنون از این موتورسیکلت‌ منتشر شده است را ارائه کرده‌ایم! برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تا انتهای این مقاله از سایت پلاس موتو همراه ما باشید.

مشخصات باجاج بروزر گازسوز

مصرف سوخت پایین باجاج بروزر گازسوز

باجاج گازسوز آپشن‌های سوخت متعددی دارد، ولی نکته مهم آن باک CNG در وسط است که در زیر باک بنزینی کوچک قرار می‌گیرد. اگرچه این محصول از سوخت پاک‌تری استفاده می‌کند ولی این امکان نیز وجود دارد که برای احتراق از سوخت فسیلی بهره گیرد.

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ تا از سریع‌ترین موتورسیکلت‌های زیر ۱.۳ میلیارد

البته گفته شده است که قرار است در این محصول از سوخت پاک‌تر و ارزان‌تر استفاده شود. پس تعجبی ندارد که شاهد کاهش هزینه‌ها باشیم.

طراحی

اگرچه هنوز جزییات رسمی از این محصول منتشر نشده است، ولی بر اساس اطلاعاتی که تاکنون فاش شده‌، می‌توانیم حدس بزنیم که با موتورسیکلتی خوش‌ استایل و با طراحی منحصربفردی روبرو خواهیم بود. چراغ‌ جلوی ال‌ای‌دی به یک آفتاب‌گیر بلندی مجهز شده، همچنین باجاج بروزر از یک مخزن سوخت کوچک استفاده می‌کند.

بخش عقب نیز به خوبی طراحی شده و شاهد استایل شیکی در قسمت دم هستیم. همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، مخزن سوخت CNGدر زیر مخزن سوخت بنزینی و صندلی قرار دارد. با تمام این تفاسیر، می‌‌توان انتظار موقعیت سواری راحتی از باجاج بروزر داشت که در تمام مدت زمان سفر احساس خوبی را با آن تجربه کنید.

مشخصات انجین باجاج بروزر

اگرچه هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره مشخصات فنی و انجین باجاج بروزر منتشر نشده است، ولی می‌توانیم حدس بزنیم که باجاج از یک انجین 125 سی‌سی با سیستم خنک‌کننده هوا که از سایر مدل‌های خود الهام گرفته شده است، استفاده می‌کند.

مشخصات دقیقی از قدرت این انجین در دسترس نیست ولی بدون شک باید با محصولی قدرتمند روبرو باشیم که می‌‌تواند در سواری‌های روزانه عملکرد خوبی از خود نشان داده و مصرف سوخت پایینی داشته باشد. گیربکس پنج سرعته‌ای در موتورسیکلت‌ قرار دارد که می‌تواند قدرت را به چرخ‌ها منتقل کند.

تریم‌ها و ویژگی‌ها

بر اساس تصاویری که تا به حال باجاج منتشر کرده است، متوجه شدیم که دو نسخه از موتورسیکلت‌ گازسوز باجاج بروزر به بازار عرضه خواهد شد. اولین نسخه آن مخصوص شهرنشین‌ها و دیگری برای بازار روستایی است. نسخه مقاوم‌تر به پوششی برای محافظت از انجین، حفاظ بند انگشت و نگهدارنده فرمان مجهز می‌شود.

تمام این موارد امنیت محصول را افزایش می‌دهند. همچنین انتظار می‌رود که ویژگی‌های اساسی در این محصول به کار روند تا علاوه بر کاربردی بودن، روی مقرون به صرفه‌ بودن آن نیز تاثیر بسزایی داشته باشند. از ترمز دیسکی در جلو گرفته تا سیستم ترمز ترکیبی و کلاستر ابزار نیمه دیجیتال همگی در اینجا حضور دارند.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی خرید انواع دوچرخه‌ برای تردد در شهر

زمان عرضه و قیمت باجاج بروزر گازسوز

موتورسیکلت باجاج بروزر گازسوز قرار است در تاریخ 18 ژوئن 2024 یعنی 29 خرداد 1403 با قیمتی برابر با 80000 روپیه به بازار هند بیاید. پس با یک محصول بسیار مقرون به صرفه روبرو هستیم که برای مشتاقان در این صنعت حسابی کاربردی خواهد بود.

سوخت پاک‌تر کاملا مشخص است که شرکت سازنده باجاج در محصول جدید خود یعنی باجاج بروزر از سوخت پاک‌تری نسبت به سوخت فسیلی استفاده می‌کند. پس باید شاهد کاهش هزینه‌ها و همچنین مخزن کوچکتر باشیم. از سویی دیگر، سوخت پاک‌تر به ما کمک می‌کند تا زمینی پاکیزه را برای آیندگان به ارمغان بیاوریم.

موتور باجاج
نظرات (0)
افزدون نظر