اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

میزان برد باجاج Freedom گازسوز مشخص شد!

اخبار خودرو

محصول باجاج Freedom گازسوز اخیرا پس از اینکه معرفی شد، تمام توجه‌‌ها را به خود جلب کرد و حسابی سروصدا به راه انداخت. مهم‌ترین دلایل این امر گازسوز بودن و میزان برد آن شناخته می‌شود. علاوه بر این موارد، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای نیز دارد و می‌تواند رقبای خود را نیز شکست دهد.

بر اساس تست‌های ARAI از برد این محصول، متوجه شدیم که باجاج Freedom گازسوز قادر است به آسانی برد 101 کیلومتر/کیلوگرم را بدست آورد.

البته آزمایشات دیگری نیز روی آن انجام شده و علاوه بر مسافت این موتور در دنیای واقعی، مصرف سوخت نیز مشخص می‌شود. در ادامه به بررسی تست‌های مسافت این محصول می‌پردازیم. در آزمایش اول، با موتور به محیط شهری با ترافیک کمتر رفتیم و با سرعت مطمئنی حرکت کردیم. این موتورسیکلت‌ وزن بالایی دارد و انجین قدرت قابل قبولی تولید می‌کند.

این مطالب را نیز بخوانید:

در انتها متوجه برد استثنایی آن یعنی 104 کیلومتر/کیلوگرم شدیم! به عبارتی دیگر، موتور توانست با باک کامل 208 کیلومتر را طی کند. در تست دوم به بزرگراه رفتیم و با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت (گاهی 90 کیلومتر بر ساعت: که بیشترین سرعت آن برآورد می‌شود) راندیم.

در این تست، متوجه شدیم که موتور به بردی برابر با 160 کیلومتر رسیده است. البته در هنگام سنجیدن میزان برد متوجه خطراتی نیز شدیم. برای مثال، هنگامی که می‌خواستیم باک را پر کنیم، فشار بنزین به رقم 175 رسید. به عبارتی دیگر، موتور می‌توانست گاز کمتری را در خود جای دهد.

در تست دوم اگرچه فشار بیشتر از 200 برآورد شده بود می‌توانستیم باک را با 1.97 کیلوگرم گاز پر کنیم، گرچه برد کاهش می‌یافت. خوب است بدانید که هرچه فشار بیشتر باشد، برد نیز افزایش می‌یابد.

در هر دو حالت، باجاج Freedom گازسوز بسیار منحصر به‌فرد بنظر می‌رسید و برای استفاده روزانه توصیه می‌شود. نظر شما درباره میزان مسافت باجاج گازسوز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!