باجاج از تریم‌های پولسار N160 رونمایی کرد

کمپانی باجاج که در حوزه ساخت و تولید موتورسیکلت‌ فعالیت می‌کند، اخیرا از تریم‌های ارتقا یافته پولسار N160 رونمایی کرد. علاوه بر آن، میزان قیمت هر مدل، ویژگی‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری و فنی آنها نیز مشخص شده است. پولسار N160 ارتقا یافته اکنون در دو تریم فروخته می‌شود که در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک خواهیم پرداخت.

همانطوری که از نامش پیداست، تریم پایه پولسار N160 که با قیمت 1,33,408 روپیه به بازار می‌آید، به سه رنگ‌بندی مشکی، سفید متالیک و آبی آسمانی مجهز می‌شود.

این مطلب را نیز بخوانید: جزئیات موتورسیکلت گازسوز باجاج بروزر منتشر شد

این مدل در بخش جلویی دارای دو شاخه تلسکوپی و طراحی مونوشاک است. این در حالی است که مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل باجاج پولسار N160 به سیستم ABS دو کاناله و کنسول نیمه دیجیتال به بازار می‌آید.

این تریم به تازگی عرضه شده و با ویژگی‌های جدیدی عرضه می‌شود. بر خلاف مدل پایه، تریم جدید در دو شاخه جلویی USD با انتهای طلایی رنگ، طراحی جدید مخزن سوخت و رنگ جدید قرمز رنگ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر آن، تریم گران‌تر پولسار N160 به کنسول تمام دیجیتالی با قابلیت اتصال به تلفن همراه و هشدار برای تماس و پیامک مجهز می‌شود. برای افزایش ویژگی‌های امنیتی نیز سه حالت ABS که مخصوص رانندگی در خیابان، روزهای بارانی و آفرودی هستند، معرفی شده است.  

این مدل با قیمت 1,33,408 روپیه خود نسبت به مدل پایه، 6000 روپیه گران‌تر خواهد بود. هر دو به طراحی یکسان و موتور 164.82 سی‌سی مجهز به خنک کننده با قدرت ۱۵.۶۸ اسب بخار در 8750 دور در دقیقه و ۱۴.۶۵ نیوتن متر گشتاور در 6750 دور در دقیقه مجهز شده‌اند. گیربکس ۵ سرعته وظیفه انتقال این قدرت را به چرخ‌ها بر عهده دارد.

موتور باجاج
نظرات (0)
افزدون نظر