پیش‌فروش BMW CE 02 برقی

بی‌ام‌و اعلام کرد که پیش سفارش موتورسیکلت برقی BMW CE 02 آغاز شده و علاقه‌مندان در هند می‌توانند این دوچرخه شهری جدید را رزرو کنند. این محصول قرار است در اواسط سپتامبر به فروش برسد. این دومین موتور سیکلت برقی بی‌ام‌و است که در هند به فروش می‌رسد. اولین مدل آن بی‌ام‌و CE 04 نام داشت که با قیمتی برابر با 1.490.00 روپیه به بازار عرضه شده بود.

مدل CE 02 توسط TVS در هند ساخته می‌شود. کمپانی اعلام کرده است که قرار است با یک دوچرخه برقی بسیار کاربردی روبرو باشیم که در طراحی و امکانات حرفی برای گفتن دارد. البته صحبتی از پنل بدنه نیست و به جای کاربردی بودن بیشتر حالت زیبایی شناسانه دارد.

این مطلب را نیز بخوانید: بی‌ام‌و G310 RR در رنگ‌بندی جدید عرضه شد

مشخصات فنی BMW CE 02

انجین سنکرون موتور خنک‌کننده مایع است و یک باتری ۲ کیلووات ساعت وظیفه تامین انرژی این موتور سیکلت را بر عهده دارد. البته افراد می‌توانند باتری دوگانه یا تکی را بنا به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنند. باتری تکی بردی برابر با ۴۵ کیلومتر و حداکثر سرعتی معادل ۴۵ کیلومتر در ساعت فراهم می‌کند.

برد این محصول در باتری دوگانه دو برابر می‌شود و به 95 کیلومتر می‌رسد. در بخش ابعاد، CE 03 با چراغ‌های ال‌‌ای‌دی، نمایشگر 3.5 اینچی TFT، شارژ USB-C و استارت دکمه‌ای عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که بی‌ام‌و این محصول خود را با قیمت حدودی 5 lakh یا 500.000.00 روپیه در بازار بفروشد.

موتور BMWموتور تی وی اس
نظرات (0)
افزدون نظر