محصول ورج TS اولترا 200 اسب بخاری به بازار عرضه می‌شود

اگر به موتورسیکلت‌‌های برقی با عملکرد عالی علاقمند باشید، احتمالا با کمپانی ورج آشنایی خواهید داشت. ورج چند سالی است که در این صنعت حضور دارد و محصولات بسیار خوبی را نیز تاکنون به بازار عرضه کرده است. برای مثال، در خط تولید این کمپانی موتورسازی مدل TS برقی حضور دارد؛ همان محصولی که پس از عرضه در سراسر جهان سروصدا به پا کرد.

حالا قرار است ورج TS اولترا 200 اسب بخاری به بازار بیاد. طبق اخباری که تاکنون منتشر شده است، این محصول قرار است به زودی در بازارهای جهان از جمله آمریکا عرضه شود. در ادامه مشخصات، قیمت و سایر اطلاعات مربوط به آن را بررسی خواهیم کرد.

ورج TS اولترا

طراحی ظاهری و تغییرات

در نگاه اول به این موتور، طراحی جذابی را مشاهده می‌کنید. چرخ‌ها به صورت بدون مرکز طراحی شدند، یعنی شما می‌توانید به آسانی دستان خود را در کانون چرخ‌ها قرار دهید. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که طراحی آینده‌نگرانه این موتور واقعا به واقعیت تبدیل شود!

ولی می‌بینیم که این اتفاق رخ داده و اکنون این محصول قرار است در کشورهای زیادی عرضه شود. صفحه کیلومترشمار اطلاعات زیادی را درباره موتور ارائه می‌کند. کیفیت ساخت بدنه بالاست و از مواد باکیفیتی در ساخت آن به کار رفته است.

انجین و مشخصات فنی

کمپانی سعی کرد که مکان پیشرانه را در این محصول تغییر دهد، بنابراین اکنون انجین از شاسی اصلی خارج شده و به چرخ عقب منتقل شده است! مدل‌های اینچنینی در بازار کم نیستند و بسیاری از موتورهای برقی بازار با این طراحی ساخته شده‌اند.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی کامل موتورسیکلت‌ تی وی اس راکز ۱۲۵

ورج TS اولترا در جاده‌ها مانند یک محصول مسابقه‌ای عمل ‌می‌کند و عملکردی تهاجمی دارد. انجین قرار گرفته در آن قادر است قدرت و گشتاوری به ترتیب برابر با 201 اسب بخار و 885 پوند فوت تولید کند؛ در حقیقت بنظر می‌رسد که با این ارقام استثنایی، با یک هیولای برقی روبرو باشیم!

باتری وزن زیادی دارد و یکی از نگرانی‌های طراحان این موتور شناخته می‌شد، چرا که امکان دارد نسبت به مدل‌های معمولی دیگر تجربه لذت‌بخشی را ارائه نکند. بنابراین مهندسان تصمیم گرفتند که این باتری را تا حد امکان در پایین‌ترین نقطه بدنه قرار دهند. با این کار، جا برای پیشرانه کاهش می‌یافت. برای همین است که انجین به چرخ عقب منتقل شد.

سیستم تعلیق Ohlins، ترمزهای Galfer و امکانات هوشمند جدید نوآورانه همگی روی کارکرد بهتر این موتور تاثیرگذار هستند.

امکانات

شش دوربین در سرتاسر موتور قرار گرفته و به صورت 360 درجه اطراف آن را نشان می‌دهند. همچنین دو سیستم رادار بسیار باکیفیت حضور یافته‌اند تا موانع را در جلو و عقب موتور شناسایی کنند.

سیستم صوتی منحصربفردی در کلاه‌ ایمنی موتور قرار گرفته تا لذت گوش دادن به موسیقی را در هنگام سواری با این محصول ناب تجربه کنید. از دیگر ویژگی‌های این موتور می‌‌توانیم به موقعیت‌‌یاب جهانی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سیستم کشش کنترل و… اشاره کنیم.

قیمت و ارزش خرید ورج TS اولترا

مدیر منابع مالی ورج اشاره کرده بود که این محصول توانایی رقابت با دیگر محصولات را در بازار دارد و در این صنعت موفق می‌شود. این محصول قرار است با قیمت اولیه 26,900 دلار به بازار بیاید.

ورج TS اولترا در سه تریم TS ،TS پرو و TS اولترا به فروش می‌رسد. مدل استاندارد با قیمت 26900 دلار به بازار عرضه می‌شود در حالی که دو تریم دیگر یعنی پرو و اولترا به ترتیب قیمتی برابر با 29900 دلار و 44900 دلار دارند.

هر یک از تریم‌ها به مشخصات و ویژگی‌های جذابی مجهز شده‌اند که موجب تغییر قیمت آنها گشته است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از این سه تریم را خریداری کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: یک مشاوره کامل برای خرید هوندا اکتیوا ۱۲۵

مدل استاندارد TS تا 107 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، در حالی که این ارقام به ترتیب برای مدل پرو به 137 اسب بخار و 737 پوند فوت می‌رسد. اما تریم اولترا به قدرت 201 اسب بخار و 885 پوند فوت گشتاور مجهز شده است که واقعا جالب توجه است!

شما می‌توانید مشخصات هر یک از تریم‌ها را به صورت مفصل در جدول پایین بخوانید:

مشخصاتTSTS ProTS Ultra
برد250 کیلومتر349 کیلومتر375 کیلومتر
شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت4.5 ثانیه3.5 ثانیه2.5 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت199 کیلومتر بر ساعت (محدود شده)199 کیلومتر بر ساعت (محدود شده)
سرعت شارژ سریع55 دقیقه35 دقیقه25 دقیقه
نظرات (0)
افزدون نظر