منتظر فیس‌لیفت هوندا داکس 125 مینی 2024 باشید

کمپانی هوندا یکی از پرطرفدارترین شرکت‌ها در زمینه تولید موتورسیکلت است و حالا نیز اعلام کرده که قصد دارد مدل هوندا داکس 125 مینی خود را در سال 2024 ارتقا ببخشد و آن را با تغییرات جدیدی از جمله رنگ‌بندی جدید و قابلیت‌های فراوانی که تا به حال در این مدل ندیده بودید، به بازار عرضه کند.

فیس‌لیفت هوندا داکس 125 مینی قرار است در رنگ‌بندی مشکی در یک فریم فولادی ساخته شود. هوندا در نظر دارد با این رنگ طرفداران بیشتری را به این محصول جلب کند. علاوه بر آن، سوارکار اکنون قادر است برای بهبود تجربه سواری به سراغ خریداری لوازم جانبی جدید برود!

از دستگیره‌های گرم‌شونده تا ترک‌بند کرومی در عقب همگی در اینجا حضور دارند. همچنین کلاستر موتورسیکلت اکنون ارتقا یافته است و نشانگر موقعیت دنده و ساعت اضافه شده‌اند. سوکت شارژ USB-Cنیز به صورت استاندارد عرضه خواهد شد.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی خرید انواع دوچرخه‌ برای تردد در شهر

در بخش فنی، به یک انجین 124 سی‌سی تک سلیندر می‌رسیم که در مدل‌های گروم، سوپر کاب و MSX125 نیز به کار رفته بود. این انجین 9.5 اسب بخار در 7500 دور در دقیقه قدرت تولید می‌کند، سپس گیربکس چهار سرعته آن را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

از جمله امکانات هوندا داکس 125 مینی جدید می‌‌توانیم به دوشاخه تلسکوپی معمولی، چرخ‌های 12 اینچی، چراغ‌های ال‌‌ای‌دی و کلاستر از نوع ال‌سی‌دی اشاره کنیم. بنظر می‌رسد که این فیس‌لیفت به این زودی‌ها در هند به فروش نرسد. لطفا برای اخبار بیشتر در زمینه موتورسیکلت با ما همراه باشید.

موتور هوندا
نظرات (0)
افزدون نظر