موتورسیکلت برقی P1 با زبان طراحی سایبرتراک تسلا

مدتی می‌شود که محصولات الکتریکی به بازار آمده‌اند و در هر جایی به راحتی می‌توانید محصولاتی از تسلا و دیگر کمپانی‌ها را ببینید. مدل‌های هیبریدی نیز طرفداران خاص خود را دارند. موتورسیکلت‌های الکتریکی در این روزها به بازار عرضه می‌شوند و از تکنولوژی‌های جدیدی برخوردارند. از کمپانی‌هایی مانند زیرو، هارلی دیویدسن، کاوازاکی گرفته تا بی‌ام‌و همگی در این عرصه حضور دارند که یکی از آنها موتورسیکلت برقی P1 نام دارد که می‌خواهیم نگاه کوچکی به آن بیاندازیم.

از طراحی تا مشخصات فنی موتورسیکلت برقی P1

اکنون موتورسیکلت‌ برقی جدیدی به نام P1 معرفی شده که می‌تواند بازار موتورسیکلت‌‌های برقی را تغییر داده و انقلابی در این صنعت به پا کند. P1 به آسانی می‌تواند با طراحی مدرن و مشخصات خوبش توجه هر علاقمندی را به خود جلب کند.

زبان طراحی جذاب و مینیمال مشابه تسلا و اپل است و بدنه بی‌نقص آن منحصربفرد بنظر می‌رسد. شاسی از نوع آلومینیوم-فولاد است و می‌تواند عملکرد موتور را در شهرهای بزرگ بهبود ببخشد.

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی بهترین موتورسیکلت‌‌های زیر ۱۵۰ سی‌سی در بازار ایران

حداکثر سرعت آن برابر با 88 کیلومتر بر ساعت بوده، شتاب سریع و برد بالایی نیز دارد. کمپانی سازنده این محصول یعنی Infinite Machine به صورت فعال به سرنوشت محصولات الکتریکی دیگر رقبا دقت کرده و سعی کرد که با تیمی از مهندسان باتجربه از اشتباهات آنها برای ارتقای محصول خود استفاده کند.

هدف کمپانی این است که توجه سوارکاران جوانی که هم‌اکنون از محصولات برقی استفاده می‌کنند را به خود جلب کنند. از جمله امکانات جذاب P1 می‌توانیم به قدرت مانور بالا، باتری جداشدنی، سیستم شناسایی سارق و کارپلی اشاره کنیم.

موتورسیکلت برقی P1 تنها نقطه آغازی برای کمپانی در این عرصه به شمار می‌رود و گفته می‌شود که شرکت برنامه‌های زیادی دارد. در هر صورت، امیدواریم که این مدل هر چه زودتر به مرحله تولید برسد و وارد بازار شود.

نظرات (0)
افزدون نظر