مزایده موتورسیکلت‌‌های 250 تا 450 cc در شهریور

در خبر جدیدی مشخص شد که طبق معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی قرار است از ۲۲ شهریور ماه آغاز شود‌. سعید غلامی باغی در این رابطه گفت: بنا بر قانون بودجه ۱۴۰۳ و برای فروش وسائل نقلیه در مزایده‌های سازمان اموال تملیکی، در ابتدا باید جلسات متعددی با پلیس راهور، وزارت کشور و سایر سازمان‌های ذیربط برگزار شود تا بتوانیم موتورسیکلت‌های ۲۵۰ و بالای این مقدار را در مزایده‌ها ببینیم.

او در ادامه چنین اشاره کرد که موتورهایی با حجمی کمتر از این میزان نیز از ابتدای امسال به صورت رسمی در تمام مزایده‌های سازمانی به فروش گذاشته شدند. محصولاتی که حجمی بالای ۲۵۰ سی‌سی داشته‌اند، از شهریور ماه امسال تا چندین ماه قبل از اتمام سال، در‌ ۱۴ مزایده شرکت خواهند کرد.

این مطلب را نیز بخوانید: تخصیص ارز مواد اولیه و سوخت منوط به ثبت اطلاعات تولید موتورسیکلت‌

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه اظهار داشت که ۷ مزایده برای موتورسیکلت‌هایی با حجمی بین ۲۵۰ سی‌سی تا ۴۵۰ سی‌سی و ۷ مزایده دیگر نیز برای موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی اختصاص یافت. مزایده ۶۰۴ تا ۶۱۷ اکنون مربوط به مزایده‌های موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی هستند.

خوب است بدانید که تمام دستگاه‌ها از جمله دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی می‌توانند در این مزایده‌های مربوط به موتورسیکلت‌های با حجم ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی شرکت کرده ولی مزایده‌های موتورسیکلت‌‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی تنها برای دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اورژانس و محیط زیست طراحی شده است.

در مزایده ۶۰۴ که در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی و در مزایده ۶۰۵ موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی حضور پیدا می‌کنند. در پایان، معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که شروع بازدید از موتورها از ۲۲ شهریور آغاز و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد. پس دستگاه‌های ذیربط می‌توانند با مراجعه به این محل از موتورسیکلت‌ها بازدید کرده و پیشنهادات خود را در این سامانه ثبت کنند.

قرار است از این به بعد هر ماه دو مزایده برای مشارکت دستگاه‌های مشمول برگزار شود که در آنها از موتورسیکلت‌هایی با حجم موتور ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی و بالای ۴۵۰ سی‌سی رونمایی خواهد شد. رمزگشایی این دو مزایده در ۲۸ شهریور انجام می‌شود.

نمایندگان در این مزایده‌ها خود را معرفی خواهند کرد و سپس فرایند ثبت‌نام در سامانه ستاد، اخذ امضای الکترونیکی و پیشنهاد برای هر محصول فراهم خواهد شد. لطفا برای اخبار بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

نظرات (0)
افزدون نظر