تصاویر جدیدی از موتورسیکلت گازسوز باجاج لو رفت

در تصاویر جاسوسی جدیدی که از موتورسیکلت‌ گازسوز باجاج منتشر شده است، می‌توان جزئیات بیشتری از این محصول یافت. از قابلیت‌های آفرودی گرفته تا هزینه‌های کاهش یافته در سواری و عملکرد قدرتمند همگی در این بخش جای دارند.

البته این محصول باجاج به عنوان اولین مدل انتشار صفر هند معرفی شده و عملکردی مشابه مدل‌های پولسار خواهد داشت. باجاج بدون شک باری دیگر تاریخ‌ساز می‌شود و اولین موتورسیکلت CNG دنیا را به بازار عرضه خواهد کرد.

هر آنچه که از باجاج CNG جدید انتظار داریم

پایین بودن هزینه‌های مصرف سوخت

 باجاج CNG علاوه بر عملکرد روی هزینه‌های مصرف سوخت نیز تمرکز کرده است تا نیاز کاربران را برآورده سازد. CNG از بنزین ارزان‌تر است و می‌تواند هزینه‌های مربوط به سوخت را کاهش دهد.

موتور و مشخصات فنی

انتظار می‌رود که این موتور از یک پیشرانه 125 سی‌سی استفاده کند. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است باجاج قصد دارد تا سال 2025 چندین موتور گازسوز دیگر را نیز وارد بازار کند. اولین مدل آنها نیز گزینه ۱۲۵ سی سی خواهد بود.

این مطلب را نیز بخوانید: باجاج پولسار NS160 مدل 2024 با آپشن‌های جدید

انواع تریم‌ها

این موتور سیکلت اکنون تحت آزمایش‌های مختلف قرار گرفته و به نظر می‌رسد که حداقل دو مدل به مرحله تولید نزدیک شدند. یکی از این موتورها موتور سیکلت معمولی خواهد بود و دیگری نیز برای انجام عملکردهای آفرودی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

امکان دارد که دو یا چند مدل دیگر در روز عرضه این مدل نیز معرفی شوند. تمامی تریم‌ها بر اساس سلیقه مشتریان طراحی شدند و مخصوص استفاده در محیط شهری و روستایی خواهند بود. مدل‌های گازسوز و بنزینی با توسعه ویژگی‌های امنیتی و اندازه خود راحتی را برای سوارکار به ارمغان می‌آورد.

نسخه سی‌ان‌جی به یک باک بنزین کوچک با ظرفیت پایین مجهز می‌شود که با ساختار موتور سیکلت هماهنگ باشد. البته نسخه دیگری با باک بنزین معمولی نیز عرضه می‌شود تا در دسترس مشتریانی قرار گیرد که با موتور به رفت و آمد می‌پردازند.

برد، ویژگی‌ها و طراحی

علاقمندان می‌توانند نسخه سی‌ان‌جی-بنزینی را نیز خریداری کنند. باجاج اعلام کرده است که برد این محصولات بسیار بالا خواهد بود و به عنوان بهترین محصول این کمپانی از نظر میزان برد شناخته خواهند شد.

 باجاج در بحث طراحی و توسعه موتور سیکلت‌های سی‌ان‌جی خود اعلام کرد که از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این محصولات استفاده کرد تا موتورهایی ارتقا یافته را به بازار عرضه کند. با این وجود به نظر می‌رسد که قیمت آنها بسیار رقابتی باشد.

البته از آنجایی که این محصول جدید است، امکان دارد که برخی از مصرف کنندگان نسبت به خرید آن شک داشته باشند. عرضه مدل پریمیوم این موتورسیکلت ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان را مجاب کند تا از استفاده از موتورسیکلت‌های بنزینی معمولی صرف نظر کنند.

باجاج سی‌ان‌جی به عنوان اولین موتور سیکلت بنزینی-سی‌ان‌جی شناخته می‌شود و بدون شک می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. کمپانی اعلام کرده است که بسیاری از اطلاعات دیگر نیز به زودی منتشر خواهند شد که باعث شگفتی مشتریان می‌شوند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.  

موتور باجاج
نظرات (0)
افزدون نظر