به نظر میرسد که همتاز موتور در ادامه روند تولید محصولاتش از کمپانی SHERCO فرانسه، قصد دارد تا محصول جدیدی از این برند اروپایی را به محصولاتش اضافه کند.
کمپانی شرکو، یک شرکت فرانسوی پیشرو در تولید موتورسیکلت در این کشور پیشرفته اروپایی است. این شرکت در سال 1998 توسط دو موتور سوار آماتور به نامهای Marc Teissier و Andreu Codina ایجاد شد. دفتر مرکزی و واحد تولید موتورسیکلت این شرکت در Nîmes واقع شده است. به طور کلی شرکو به تولید موتورسیکلتهای Enduro و trail میپردازد.
پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاسموتو
مشخصات موتور SHERCO 50 cc
اما محصول مورد نظر همتاز موتور برای آغاز همکاری با شرکو فرانسه چیست؟
همانطور که بیان شد، کمپانی شرکو به طور خاص به تولید موتورسیکلتهای تریل پرداخته و تمام محصولاتش در این قالب هستند.
یکی از تریلهای شرکو فرانسه مدل SHERCO 50CC است. این موتورسیکلت به طور خاص برای جوانان طراحی شده و میتواند یکی از محصولاتی باشد که مورد استقبال گروه آماتور یا علاقهمندان به سوار شدن موتورسیکلتهای تریل قرار بگیرد.
این محصول در 8 نسخه متفاوت توسط شرکو تولید میشود که هنوز مشخص نیست، همتاز موتور کدام یک از این مدلها را برای مونتاژ یا واردات انتخاب کرده است.
مدلهای مختلف شرکو 50 به شرح ذیل است:
- SM Factory RS
- SM Factory R
- SE Factory RS
- SE Factory R
- SM Silver RS
- SM Silver R
- SM BlackMoon RS
- SM BlackMoon R
اما برای آشنایی با مشخصات اولیه این محصول، به یکی از این 8 مدل نگاهی میاندازیم.
مشخصات شرکو 50 مدل SM Factory RS
- نوع موتور: 2 زمانه تکنولوژی Minarelli AM6
- حجم موتور: 49.70 سی سی
- کاربراتور: اتوماتیک میکس، سوخت بدون سرب با اکتان 95
- خنک کننده: مدار بسته با گردش ثابت
- اگزوز: دارای صدا خفه کن آلومینومی
- گیربکس: 6 سرعتی
- مخزن سوخت: 7 لیتر
- ترمزها: دیسکی جلو و عقب
- سیستم تعلیق جلو: تلسکوپی
- چرخ ها: جلو 21 اینچ و عقب 18 اینچ
- تعلیق عقب: تک شوک
هرکسیبااینتورمموتوربخره همبهخودش وهم.به هموطناش بدکرده قیمتهاالان بلاست ومیادپایین هرچندبرایدلالفرقینداره
آخه موتورسیکلت با حجم ۵۰ سی سی اونم تریل که تنه سنگینی داره در کل به چه دردی میخوره چرا سعی میکنید هرچی آشغال هست رو بار ایرانی جماعت کنید چرا مغزهای زنگ زده خودتون رو به کار نمیندازید
اینها تکنولوژی هاش جوریه که با کمترین حجم موتور بیشترین بازدهی رو دارن،از طرف دیگه ۲زمانه نسبت به۴زمانه قوی تر و روان تره،یه رادیات هم داشته باشه جواب میده بااینهمه این موتور پلاک نمیشه چون سی سی پایین داره و برای پیست نوجوانان در رده۵۰ccهست،اماشایدباورتون نشه اگه اصل فرانسه باشه همین الان حدود۳۰۰م پولشه،چون اینها پرشی واقعی هست،ازاونهانیست که تنه اش نصف بشه،مثل پشه میپره هوا،برای بچه پولداراس.در ضمن کی گفت موتور ارزون میشه!؟مگه خوابش رو ببینیم
یا مشخصات اشتباه درج شده یا اگر واقعی باشه پلاک نخواهد شد چون انجین دوزمانه داره.در هر صورت برندهای ژاپنی ثابت شده و فرانسه حرف چندانی برای گفتن در زمینه موتور نداره و اشتباهه واردات از اونجا.
حتما چین خوبه
این برای کودکان قابل استفاده هس نه بزرگسال
۵۰ سی سی این صد برابر با ارزش تر از ۲۰۰ چینی هست البته اگه اصل فرانسه وارد یا مونتاژ بشه از قطعات دزدی نکنن